|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p |
whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! :p (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! :p) |
|
|
| arjoderoon |
ha sjonge. vivian is al bezet. dat schiet niet op. alleen vrijgezelle klasgenoten dan maar? :D
die ene rondborstige dame in dat witte truitje is trouwens zeker niet misselijk!!!
alle zussies zijn al aan bod geweest??? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ehmmm... Ik weet nie waar d'r pa woont... en bovendien ligt ze nu te slapen :) |
Had jij niet connecties met dr broertje ofzo? Lijkt me dan toch niet zo'n probleem :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p | Ehmmm... sommige mensen slapen 's ochtends :D
| quote: | Originally posted by TimeportE
whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! :p (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! :p) | Ghehehe... zit al de hele week op d'r lip joh...
| quote: | Originally posted by Jappio
Had jij niet connecties met dr broertje ofzo? Lijkt me dan toch niet zo'n probleem :rolleyes: | Hmja... Ik zat bij d'r broer, alleen die was er zelf nie... Gelukkin bestaat er nog zoiets als een mobiele telefoon en heb ik d'r gewoon ff gebeld :) |
|
|
| arjoderoon |
jonge zeg. die eieregooie maakt er wel werk van :)goed bezig joh
krijgen we hier binnekort een thread: wie heeft wie zn zusje aan het haakje geslagen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|