|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Volgens mij missen we er nog wel een paar hoor ;)
Namelijk van:
* TimeportE (23jr)
* MaGiK54 (5jr)
* Teknikol (19jr)
* T.H.C.
* DanceTrend (nog 1tje van 19jr)
* @ddicted (16 en 22jr)
* Basvh (24jr)
* John (16jr)
* Flippe (14jr)
* LightForce (16jr)
* Acces
* Spinning Jack (23jr) |
Kijk, daar komt de aap uit de mouw!! We hebben dus nog een aantal laat-pics-van-je-zusje-zien-weigeraars!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mastah jc |
| keb trouwens ook nog een zus van 17 :D |
|
|
| John |
| whehehe ik heb slechte ervaringen met fotos poste..maar ik zal wel ff kijke of ik nog wat kan vinde.. (duurt nog wel ff eer dat ik mn scanner weer heb aangeslote :p) is trouwens niet veel bijzonders hoor (yups, tzit in de familie:D:p) |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
laat-pics-van-je-zusje-zien-weigeraars!!! :D
|
zo daar hoor ik niet bij mijn zusje is denk nog wel t meeste te zien van allemaal..
en daar wordt ik gelijk al moe van denk je zo ff computeren ben ik van die boshex af en jahoor staat ze in die avatar bij eieregooie
nu heb ik me laten vertellen dat ze ook bij hem op de desktop staat en dat die snachts ff ze beeldscherm draaid zodat die d'r ook ken zien als die in ze bed ligt...
je moet wat.. :P
:D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by mastah jc
keb trouwens ook nog een zus van 17 :D |
17 klinkt goed... FOTO!!
paar neiuwe gezichtjes.. ( andere onderdelen mag ook :) ) zou niet verkeerd doen... ik stel voor.. een zooi foto's van .. "vriendinnetjes van je zusje.." :)
dat zijn er vast meer dan zusjes :) en dan gaat t toch nog een beetje over zusjes :)
jah.. ik zie dat wel zitten eerlijk gezegt.. :D
:D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|