|
|
| New Wave |
| sluiten deze thread |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jappio
Is da zo?? :rolleyes: :D
Heb hier al flink aantal goeie boden liggen hoor :D |
Voor 2 draaitafels, 137 platen, Innercity tickets en een fantastische zwager ga ik me zus ook vriendelijk vragen of ze wil 'overwegen' toch voor hem te kiezen :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
Voor 2 draaitafels, 137 platen, Innercity tickets en een fantastische zwager ga ik me zus ook vriendelijk vragen of ze wil 'overwegen' toch voor hem te kiezen :D |
lol :D vriendelijk :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
zo, ik heb de hele thread doorgebuffeld, en ben weer op mijn stoel geklommen (nadat ik er afgekukeld was van het lachen, wat zijn jullie toch ook een stelletje kneuzen, echt heel schattig :D )
over dat verhaal: reken maar dat het nep is. Een VROUW zal nooit eerst de cupmaat zeggen (maar een uilskuiken, ehh, ik bedoel man dus wel :D ). Dus niet C65 maar 65C. En dan nog iets: een meisje van die lengte (1.73) zal nooit 65 hebben, al is ze nog zo slank. Als dat wel is, mag ze hoognodig langs de dokter!
[edit]en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, ik ben na 1 regel al gestopt met lezen om dit te schrijven, en ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn om het alsnog te gaan lezen ;) ) |
He niet iedereen over 1 kam scheren :) Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh :)
En idd, jullie n00bjes kunnen nog heel wat leren over cupmaten etc etc. Iris heeft behoorlijk gelijk :)
Ga nu maar eerst aan pappie en mammie vragen hoe kinderen worden geboren. Nee ze worden niet met de ooievaar gebracht :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He niet iedereen over 1 kam scheren :) Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh :)
En idd, jullie n00bjes kunnen nog heel wat leren over cupmaten etc etc. Iris heeft behoorlijk gelijk :)
Ga nu maar eerst aan pappie en mammie vragen hoe kinderen worden geboren. Nee ze worden niet met de ooievaar gebracht :D
Greetz,
SnuggLe |
EEJ BEK! Toevallig had meneer Harmsen dat gister in Goede Tijden uitgelegd ja! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|