|
|
| DJ_Siesta |
jajajajaa, dat zijn mijn besloten sexverhalen sites :D
alleen voor sexy personen, zoals ik :), btw wel phat vaag verhaal, ze zijn er echt wel beter. :D
oja voor de mensen die willen rukken etc. www.sexverhalen.nl ken een hoop helpe :D
'
GROETJES + PRETTIGE STAPAVOND |
|
|
| eieregooie |
Hmmm... ik begrijp niet wat dat allemaal met zusjes te maken heeft... :rolleyes: :D :p
Anywayz jonges... jullie moeten niet eerst vragen of je een fotow mag plaatsen. Dat mag toch niet... Je moet ut gewoon doen... net als ik :D
Trouwens... Spinnin' Jack heb ook nog een zus... :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jajajajaa, dat zijn mijn besloten sexverhalen sites :D
alleen voor sexy personen, zoals ik :), btw wel phat vaag verhaal, ze zijn er echt wel beter. :D
oja voor de mensen die willen rukken etc. www.sexverhalen.nl ken een hoop helpe :D
'
GROETJES + PRETTIGE STAPAVOND |
lol spankie-siesta zit flink te rukken achter zn toetsenbordje terwijl die een verhaaltje leest van een andere puber (man waarschijnlijk :rolleyes: )
:D L O L ! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol spankie-siesta zit flink te rukken achter zn toetsenbordje terwijl die een verhaaltje leest van een andere puber (man waarschijnlijk :rolleyes: )
:D L O L ! :D |
:whip: :whip: :whip: :whip: , /me wijst met ze vinger:)
nee maare hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? hmm weenie meer, maar volgens mij heb je daar de hele n8 ff flink bezig geweeest met die site ofniet? krijg je een rsi-ruk-arm van...;)
Ik ga binnenkort zelf ook verhaal schrijve, dan post ik hem wel ff:D
GROETJES:P |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nee maare hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? hmm weenie meer, maar volgens mij heb je daar de hele n8 ff flink bezig geweeest met die site ofniet? krijg je een rsi-ruk-arm van...;)
|
whehe heel de n8 gewerkt jochie.. :rolleyes:
en bovendien, ik heb opti voor dat soort zaken :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|