|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Het heeft ff geduurt, maar hier dan een paar pics van mijn zusjes :D
Foto's zijn beetje brakke quality, maar komt door pleuris digicam van ouders...

Hier had die linkse (Juliet) nog een beugel en die is dus bezet, de rechtse Jorien is nog vrij :D

Vind zelf deze best wel sweet... :)
Die voorste is dus vrij, dus alle blonde kerels die denken gras te kunnen maaien :p
|
als je ze nou meeneemt naar impulz kunnen ze bij mij blijven slapen aangezien ik 10 min vanaf de brabanthallen woon :D :D :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basvh
als je ze nou meeneemt naar impulz kunnen ze bij mij blijven slapen aangezien ik 10 min vanaf de brabanthallen woon :D :D :D |
En 4-elements is voor jou ook geen probleem meer :) |
|
|
| Little Theseus |
Post ik met m'n dronken kop ook nog ff m'n ene zus, die ander komt morgen nog, heb geen zin om mn computer door te spitten daarvoor :mad:

Dat ben ik dus op kwontakt met m'n oudste zus (25) - nog met dank aan Smirnoff ;)
Tjerk jij gaat je zus ook laten zien!!!!!
En Jorien Jorien Jorien laatjtietenzien!!!!! (gimme her number!!!!) |
|
|
| Flipper01 |
Heee Kuipers, neem je ze ook mee naar Qlimax??? Twee voor de prijs van 1? :p ;)
Waar blijven de andere foto's, leeftijdscategorieen doen we niet aan en we zijn ook niet bang voor meidjes die nog niet op hun mondje zijn gevallen, foto's bijten nl niet ;)
Dus POSTEN met die hap! |
|
|
| Flipper01 |
Jaja, de beruchte Lindsey thread :D
Ik heb me er toen maar niet mee bemoeid, die arme schat.. Ik kan me nu wel een beetje voorstellen waarom sommigen geen foto durven te posten :p
Is er trouwens ooit een foto van Lindsey geplaatst?? Ik d8 het niet nl (en heb geen zin om de thread door te lezen) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|