return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Bonzai failliet

Eye-Riz
mm, ik zou niet gauw verwachten dat ze failliet gaan, aangezien ze Big Mama achter zich hebben, Lighting Records...
Ik ken niet alles van Bonzai,maar de platen die ik heb vind ik echt fantastisch! Bovendien heeft Bonzai -tig sublabels nog onder zich (of naast zich), vergeet dat niet!
dj Zevan
heb ik onlangs ook horen zeggen.
het label zou een aantal producers (als mike en l-vee)nog veel geld verschuldigd zijn en zou het niet kunnen betalen.
producers als mike en l-vee zullen wel snel nieuwe contracten van andere labels aangeboden krijgen denk ik, welk label zou zulke producers niet willen hebben.

grtz
-TAIS-
Ik heb het even aan Precision gevraagd, omdat hij goed contact heeft met Jurgen Leyers (aka DJ Fire, 50% of Fire & Ice) die bij Lightning Records werkt.

Dit was het mailtje dat Precision terugkreeg:

quote:

Volgens mij pure bull, je mag dat op het forum zetten van Trance-addict.

Grtz,

Jurgen.
Teknikol
jep trance dies, labels die...(niet serieus hoor, voordat ik morgen een huurmoordenaar voor mn neus heb staan)
Access
Ik geloof ook nie echt dat Bonzia in moeilijkheden verkeert ...
Met producers als Mike & L-Vee (die volges mij elke dag 'n nieuwe plaat uitpoepe) ken 't ook nie mis gaan ...

Anywayz ... we zulle wel zien of er 'n bron van waarheid in 't gerucht zit ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland