|
|
| Jappio |
Heb van meerdere mensen al gehoord dat ze nieuwe opleiding hebben gevolgd, maar hoe bevalt ie eigenlijk?
Denk dat mijn opleiding (bedrijfskunde in Rdam) wel gaat bevallen, weinig les, en de colleges zijn tot op dit moment niet echt al te ingewikkeld (wel slaapverwekkend af & toe :rolleyes: :)) Xie hier Trancefool ook nog wel is langslopen, en verders issut vrouwen gehalte ook wel redelijk (in vergelijking met vorige opleiding :))
Ik denk dus dat ik nog wel tijdje doorga met de opleiding :)
LtR! |
|
|
| Cosmic Guy |
Voor mij geldt een beetje hetzelfde verhaal, alleen doe ik Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU Amsterdam en zie ik Trancefool niet vaak langslopen.....
Kheb maar 8 uur per week (!) college, en elke woensdag vrij. Ook het vrouwengehalte is hoog, ik schat toch zeker 75%:tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
Oke, dat wordt stappen in Amsterdam en Rotterdam!!!!!
Hou ff wat plaatsen vrij :) |
|
|
| TranceFool |
Jep ik doe dus net als Jappio bedrijfskunde tot nu toe vind ik het ook wel te volgen. Alleen zie ik methodologie nie echt zitten, volgens mij willen ze ons ombouwen tot kakkers :D:D, tering wat een taaltje das gewoon niet leuk meer :p. Vrouwengehalte is zeker niet verkeerd nee.
Trouwens 19 september eerste Dance Again feessie, Erick E in de Now & Wow, hoorde dat dat wel vet was van jullie dus daar willik misschien wel heen. Jappio misschien ook wel toch? zou wel kewl zijn :D |
|
|
| franzelare |
Ik ben net begonnen met versneld elektrotechniek aan de UT in enschede! ik doe de hbo instroom.
Het is wel de tering zwaar moet ik zeggen vooral het begin! want wij hebben nu 6 wiskunde vakken in het eerste triemester en daar word je echt niet vrolijk van kan ik je vertellen!!!
Ik besluit na de eerste tentamenperiode of ik doorga of niet :)
dus tot die tijd doe ik het even iets rustiger aan met feesten om te zien hoe het allemaal op school gaat! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|