return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
DE draad voor de beginnende DJ's onder ons

New Wave
Koop een proDJuser SPL 127....

Ik heb hem zelf ook nieuw...ik zie hem nu ook bij alle TT's liggen in elke vinyl shop.....Ik zag meerdere dj's er al mee werken, en die prijs, nog geen 60 euro.....HAARSCHERP GELUID...bass subliem....

MWHA, en die Sony 700...209 euro...stelletje nerds zijn het......

dus gewoon die proDJuser kopen...
mastah jc
kben nu lekker op men gemakje die thread aan het doorlezen zodat als ik men draaitafels heb het lekker kan gaan uit proberen... kben nog maar 14 dus ik heb nog jaren om het te leren :D een vriend van mij draait met cd's en daar heb ik ut wel es gedaan en het lukt wel aardig.. na veel klooien kom je er zelf wel volgens mij.... iig bij die vriend moesk er gewoon niet bij nadenken en na de juiste hoeveelheid alchohol gaat alles natuurlijk veel beter :p
New Wave
quote:
Originally posted by mastah jc
kben nu lekker op men gemakje die thread aan het doorlezen zodat als ik men draaitafels heb het lekker kan gaan uit proberen... kben nog maar 14 dus ik heb nog jaren om het te leren :D een vriend van mij draait met cd's en daar heb ik ut wel es gedaan en het lukt wel aardig.. na veel klooien kom je er zelf wel volgens mij.... iig bij die vriend moesk er gewoon niet bij nadenken en na de juiste hoeveelheid alchohol gaat alles natuurlijk veel beter :p

1 advies:

Denk er niet te makkelijk over, en zeker niet op het begin...het kan je heel snel tegenvallen.
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Leander

In Nederland: ong. 120 euro :(
Frustrerend om te zien dat 'ie op internet te krijgen is vanaf ong. $85,- (http://shopping.yahoo.com/shop?d=zh...link=dmks/hd280), maar bijna geen enkele van die shops verscheept ook naar Europa en als ze dat wel doen, komt er iets van $35 bij aan transportkosten en dan zit je weer op $120

vergeet niet dat er nog taxes bij komen!!!
Chicane
quote:
Originally posted by New Wave
Koop een proDJuser SPL 127....

Ik heb hem zelf ook nieuw...ik zie hem nu ook bij alle TT's liggen in elke vinyl shop.....Ik zag meerdere dj's er al mee werken, en die prijs, nog geen 60 euro.....HAARSCHERP GELUID...bass subliem....

MWHA, en die Sony 700...209 euro...stelletje nerds zijn het......

dus gewoon die proDJuser kopen...

Serieus? Zijn dit niet van die aldi-koptelefoons die meteen de geest al geven zodra de eerste beat nog moet langskomen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland