return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
DE draad voor de beginnende DJ's onder ons

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave

Hij is echt SUPERscherp bij mij,
Ik gebruik de V700 voor mijn werk.....geef voor die 60 euro die proDJuser maar.......ga een beetje 209 euro neerleggen voor een headphone, my ass.... :)

209 euro is wel erg duur, ik hattem voor minder.
maja dan heb je ook wat, maar als jij leker mixt met een prodjuser dan ist tog klaar?, ik had eerst ook dat ding,k was tevreden, toen hoorde ik de v700, kwas hoteldebotel, zo scherp, toen heb ik die gekocht.

Groetjes
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

209 euro is wel erg duur, ik hattem voor minder.
maja dan heb je ook wat, maar als jij leker mixt met een prodjuser dan ist tog klaar?, ik had eerst ook dat ding,k was tevreden, toen hoorde ik de v700, kwas hoteldebotel, zo scherp, toen heb ik die gekocht.

Groetjes

achja, een koptelefoon is zo persoonlijk als wat, ik vin persoonlijk mn Technics koptelefoonw eer geweldig omdattie zulke kleine oorschelpen heeft en dus goed opme oor gedrukt zit...en een ander vinda weer n nadeel
mido
Ik had eerst ook die ProDJuser. Toen ik hem net had vond ik hem geweldig.

Totdat ik gebruik maakte van de Sony....... Had ik nooit moeten doen..... Kep meteen een Sony gehaald! :)

Heil silvere Sony! :P
eieregooie
Ik heb nog een hele fijne Pioneer SE-450... Worden alleen nie meer gemaakt... beetje jammer...
mastah jc
pioneer is een beswel goed en merk en ook al heel lang... zelfs men vader heeft er nog een al heel lang en die dus egt de beste!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland