return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
TeQnology - Nov 30th 2002

T.H.C.
Ik ken er ook wel een paar technohoofden die hierom niet gaan, en ook gedeeltelijk omdat het vrij hard is.
Kan me er wel iets bij voorstellen maar de vorrige keer echt een super feestje gehad, ben wel benieuwd nu...
mr.marcello
Wordt TEQNOLOGY eigenlijk ook nog ergens uitgezonden??
T.H.C.
weekniet...kweet wel dat het hier erg gaat Qnallen vannavond, het begint al met redelijk stevig beukwerk...dat word wat.
T.H.C.
Okej...ben net terug. Het was een erg geslaagd feest!...ok lokatie is erg goed, dit scheelt een hoop(de verassing is er alleen een beetje vanaf)maar verders nix te klagen.
Het publiek dat er op teqnology afkwam viel me ook heel erg mee, was erg gezellig, met net als ieder ander feest ook wel een aantal losers.
Ik vond alleen de muziek dit keer wat tegen vallen, in de black box leek het wel of er een competitie was wie de ruigste (hardste)technoset neer kon zetten.En dan ging de talentroom daar weer overheen, het was misschien een beter plan geweest om in de talentroom wat anders te laten horen, ipv dit gebeuQ
Al met al een uitstekend feest gehad wel een beetje vaag af en toe:D ik heb bijvoorbeeld een aantal mensen met wie ik erheen was de hele nacht maar een paar keer gezien.
Ga nu maar eens mijn bedje opzoeken....
DJ Bor
K dan, kben net weer wakker.....Het was echt HUGE!!!:stongue:
Er hing (wat mij betreft) een vet goede sfeer, het was erg gezellig.
Ben Sims & Marco Carola waren wt mij betreft echt de mannen van de avond. Marco Carola heeft zelfs het feest afgesloten omdat Thomas Pogadl & Adreas Krämer niet op kwamen dagen. Eerst ging Pounding Grooves nog een kwartiertje langer door met zijn set (die keler gign zelf trouwens ook HELEMAAL uit zijn dak), en daarna maakte Carola de avond af. Van kwart over 4 tot 7 dus.
Ikzelf vond de muziek echt helemaal te gek, Vette techno, Vette baslijn maar wel steeds een vette Funk of Groove in de plaat, heel relaxed.

De talentroom was inderdaad ziekelijk hard, maar dat is ook wel eens leuk juh.

Kortom, helemaal geslaagd :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland