return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
TeQnology - Nov 30th 2002

!_PeTrUs_!
Best wel slecht eigenlijk dat een heleboel mensen die hier van Techno houden niet eens naar dit Uber feestje gaan!

Altijd zeiken van TEchno is Uber 3l33t en dan afhaken voor bv een Trance partij! De geloofwaardigheid betreffende je muziekkeuze daalt dan wel imo!
mr.marcello
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Best wel slecht eigenlijk dat een heleboel mensen die hier van Techno houden niet eens naar dit Uber feestje gaan!

Tja, ik had er best wel graag naartoe gewild hoor! Maar het geld is een probleempje.....

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Altijd zeiken van TEchno is Uber 3l33t en dan afhaken voor bv een Trance partij! De geloofwaardigheid betreffende je muziekkeuze daalt dan wel imo!

Ik laat het zelfs schieten voor een potje voetbal! :)

MET VRIENDELIJKE GROET.
T.H.C.
quote:
Originally posted by Eye-Riz
jullie zijn schatjes, en zelfs zo lief dat ik beloof dat we de volgende keer niet tegelijk met Teqnology zullen plannen. (vorig jaar ook al gelijk met Teqnology, knap planwerk he?)

thnx!

Enne Petrus...ik ga wel met je mee hoor! kaartje is binnen.
franzelare
Jammer dat je niet naar Nexus gaat maarja het is net zo veel feest zonder jou :p

Veel plezier in ieder geval :) het zal vast wel gezellig zijn want ik kom niet! :D
JunKX
Owke ik zeg het nog 1x voor de geeks....

IK GA WEL, EN DJ BOR MAG MET ME MEE :D

ben ik nou aardig of wat :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland