|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
Als ze nu ongeveer dezelfde muziek draaien als de muziek die je op de achtergrond van de site hoort dan gaat het helemaal super worden :D |
hoop t juist niet.. vind het wel vaag hoor! je hoort alleen maar vage prog op de achtergrond terwijl je naar een line-up zit te kijken met 2 van de beste/grootste TRANCE djs ter wereld??? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by tijs08
hoop t juist niet.. vind het wel vaag hoor! je hoort alleen maar vage prog op de achtergrond terwijl je naar een line-up zit te kijken met 2 van de beste/grootste TRANCE djs ter wereld??? |
Denk maar niet dat deze twee heren ineens een andere stijl gaan draaien!! Ieder doet gewoon z'n eigen ding...
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Denk maar niet dat deze twee heren ineens een andere stijl gaan draaien!! Ieder doet gewoon z'n eigen ding...
Met vriendelijke groet. |
ik weet nie wat de volgorde word kwa dj's maar als bv tiesto voor sander komt wedden dat ie dieper zal draaien!!! |
|
|
| Flipper01 |
| Dat is zeker zo, maar je hoeft niet te gaan verwachten dat PvD en Tiësto ineens hele diepe prog gaan draaien. Dat is niet echt hun stijl, ze zullen misschien aan het begin of eind van hun set wel wat meer richting de andere Dj gaan draaien. Ik ben iig heel benieuwd en heb heel veel zin in de TOP feest!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik weet nie wat de volgorde word kwa dj's maar als bv tiesto voor sander komt wedden dat ie dieper zal draaien!!! |
Ken Ishie draait ook op Main Stage, DUS DAN ZULLEN ZE WEL HARDER GAAN DRAAIEN!!!!
:rolleyes: :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|