|
|
| tijs08 |
wel lache site.. is Ken Ishi er ineens bijgekomen ofzo??
want ik dacht dat het 3 x een 3 uurs set zal worden... tis van 2200 tot 0700 dus dat gaat niet lukken dan met 4 namen in de grote zaal....
maar goed.. tword een TOP feest!! en ik ben erbij want; DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!!

:p |
|
|
| ampburner |
ja ik ben ook wel beniewd hoe ze dat gaan doen... twee zalen en dan:
1: Sander k, pvd, Ken Ishii, tiesto en
2: stef,Michel de Hey, Laidback Luke, Bennie Rodriguez
ofzo? zo (in die volgorde)staat het iig wel op de site, maar er staat geen zaalindeling bij
dat lijkt me Stef > Sander > Tiesto > PvD toch logischer? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
en ik ben erbij want; DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!!
|
Ah mooi zo pik! :) :cool: want dat heeft ff geduurt! ;) :p |
|
|
| Flipper01 |
Die hebben ze echt net online gebracht, ik heb er vanmiddag nog naar gekeken, maar toen stond de oude site er nog. Werd ook hoog tijd trouwens!!
Maar zit leuk in elkaar die site!! (alleen jammer dat als je bij de links naar partyscene wilt, je bij Coca cola uitkomt) :p
| quote: | | Originally posted by tijs08 DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!! |
hèhè..
Ik ben benieuwd wanneer het uitverkocht is.. Er zijn iig aardig wat TA's die gaan!! |
|
|
| Eye-Riz |
ik heb mijn kaarrtjes zaterdag gehaald! en wat zaten ze te treuzelen bij de FR zeg, goeiemorgen! Had bijna de neiging om over de toonbank te springen om het zelf te doen (en vlak voor het betalen zeggen 'nee,laat maar, nu hoeft het niet meer')
MAAR ik heb ze :D en ja, ik heb Johan eindelijk weer eens zo ver kunnen krijgen om mee te gaan :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|