|
|
| Rinus |
Zoow ik zal ook nog effe een kortje verslagje in elkaar flanssen.
Ik had dus combikaarten en we vertrokken om uur of zes vanaf Rotterdam CS. En die reis valt toch altijd tegen. We kwamen aan in Gent om uur om 2045, en we konden gelijk doorlopen geen rijen niks. Voldoende portjes alles was dus goed geregeld. Alleen de controle sloeg nergens op kon gewoon doorlopen samen met mijn uzi.
Na binnenkomst zochten we gelijk Stanny Franssen op. Die een heerlijk setje draaide gevolgd door marco corola en sven vath. Allemaal heerlijke sets. Daarna wilden we Underworld is op gaan zoeken. maar men mocht niet meer naar binnen evenals 2 andere zalen. Beetje kut dus. Toen maar effe wat chillen en nog een beetje de andere zalen bezocht. Maar om 0400 zaten we er toch echt doorheen, volgend jaar kom ik gewoon om een uur of 1200.
Toen hebben we gewacht tot 0630 en naar de bus gegaan. En toen oogjes dicht en slaap zacht :eyespop: |
|
|
| AlFerox |
zo, ben ook weer wakker!
ik vond het echt een heel leuk feest!! ik had het niet verwacht maar het was echt heel erg leuk!! ik vond de line-up nogal tegenvallen, erg veel standaard namen aangevuld met het softe, saaie Intec-label. dus ik had een beetje mijn twijfels, maar uiteindelijk heb ik me heel erg vermaakt! muziek was inderdaad niet altijd even bevredigend maar het feest zelf was gewoon heel erg gaaf!!
leuke mensen, geen patsers of van die opgefokte mannetjes en de sfeer was ook heel erg goed. die belgen kunnen echt wel feestvieren zeg. dehele tijd juichen en handen in de lucht, echt cool! voor een feest van 35.000 mensen was sfeer echt top!! ook dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
voor de rest wel jammer dat ik Adam Beyer en Rush heb gemist omdat de zaal volzat en je daardoor niet meer naar binnen mocht :(
wel het laatste half uur van Underworld gezien en dat was echt gaaf!! die gasten stonden echt hele stoere breakbeat te spelen!
voor de rest Stanny Fransen, Justin Berkovi, Marco Carola, Marco Bailey en Mistress Barbara gezien.  |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Rinus
Maar om 0400 zaten we er toch echt doorheen, volgend jaar kom ik gewoon om een uur of 1200.
|
je bent gek!
ik was zaterdag al om 11.00 's ochtends naar Belgie vertrokken en vond het echt jammer dat het feest om 06.00 alweer was afgelopen! :D |
|
|
| AlFerox |
dat er de hele avond gratis water werd uitgedeeld was ook érg goed!!
verder erg gelachen om Adam Beyer. :) die had zich volgens mij ook een beetje aan de snoeppot vergrepen :D
hij draaide zelf van 2300 tot 0100 ofzo. de rest van de nacht heeft hij tijdens de sets van Marco Bailey en Mistress Barbara aan één stuk door als een gek op het dj-podium staan springen. het publiek op staan zwepen en zijn collega djs aan staan moedigen! :D echt heel cool was dat :cool: 
verder schijnt hij nog tot 07.15 samen met Rino Cerrone, Marco Bailey en Rush een toegift te hebben gegeven.
jammer dat ik dat gemist heb!! :( |
|
|
| kreischer2000 |
| k hoorde van vrienden dat marco bailey met een joint in stond te draaien:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|