return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
"Back 2 School" Thread

Access
Jaja ... voor de meeste van ons begint de ellende weer ... terug naar school ...

Vandaag ook weer m'n eerste schooldag achter de rug ... en 't was meteen weer afzien :(
En 't mooiste was dat alles ook meteen 'perfect' begint:
M'n trein had vertraging, m'n bus rijdt voor m'n neus weg, m'n schoolpc had kuren, ruzie met de leraar ... nee, dit wordt weer 'n fantastisch jaar :( :(
En om nou te zegge dat ik 'n gezellig opleiding doe ... NEE !!!
Technische Informatica is echt geen ruk an ...
Enigste pluspunt: nog 9 weke les, 20 weekjes stage en dan hep ik gelukkig m'n MBO diploma (als ze nie gaan boute over 'n paar kleine onvoldoendes die ik nog hep staan ...) en ben ik gelukkig van school verlost !!! :D :D

Maar tot dan ... afzien :( :( :(
Optimus
ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging:D

en school zuigt.

College is weer begonnen voor mij, elke donderdag en vrijdag vrij, maar ik zit toch minimaal 4x per week op school, heb al 3 projectopdrachten lopen:(
AlFerox
haha, nou mijn 1e schooldag begon, of beter gezegd, eindigde ook lekker! ik wilde naar huis, had een lange dag achter de rug, en sprong dus de trein naar Rotterdam in (althans dat dacht ik)... het bleek achteraf namelijk de trein naar DEN HELDER :eek: te zijn.

gevolg: pas om 20:00 terug van school :mad:
Optimus
whahaha nerd!!!!!!!:D:D:D

wanneer ontdekte je dat dan pas?:D
basvh
zit nu 1 week op school en vind het maar kut, heb sterke twijfels over deze opleiding (hbo, commerciele eco). maar nog ff doorbijten misschien dat het nog wat wordt

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland