|
|
| Apoptosis |
... kykt iemand die World Darts Trophy 2002 op SBS 6 weles?? k persoonlyk volg die dart-wereld niet echt (k ken wel wat namen hoor), maar als t op tv komt vinnik het best wel vet om naar te kyken. tis oersaai, maar toch ook fascinerend om de één of andere reden.
Heb al wat grappige dingetjes gezien in die eerste 2 dagen van het toernooi:
* Frans Harmsen die 161 er in 1x uitgooit
* Trina Gulliver (#1 by de vrouwen) die er in de 1e ronde wordt uitgeknikkerd door ene Anne Kirk (die overigens haar darts werpt alsof een een propje in de prullenbak gooit)
* Trina Gulliver die eerst een triple 1 gooit, daarna een triple 20 en vervolgens die triple 20 er met de laatste pyl van het bord ketst zodat ze in die beurt met 'maar liefst' 3 punten eindigt
* Mieke de Boer die er wel leuk uit ziet :p
* Tom Hankey die op een haar na een 9-darts-finish mist
* Raymond v Barneveld die op een haar na een 170-check-out mist
Morgen maar weer kyken als k nix te doen heb :tongue3 |
|
|
| New Wave |
JAAAAA darts ownass!!!!
Ik hebt gezien allemaal....partij met hankyspanky was wel een spannende. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb zelf nog eens een jaar competitie gedart in de regio Zwolle. Was altijd wel lache. Beetje bier zuipen en hapjes vreten :D
Ik was niet zo constant als deze heren maar deed wel een poging in die richting :D
Verder miste Ted 'The Count' Hankey een 9-darts finisch, in de party met Wayne Mardle, door de dubbel-12 te missen.
Blijft altijd een leuke kijksport dat darten ;) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heb gisteravond nog wel wedstrijd tussen Hankey en Mardle gezien was wel lachuh om naar te kijken ja
Vet spannend :D |
|
|
| franzelare |
ik vind het wel lachuh om te kijken!
ik gooi zelf wel eens een pijltje helemaal eerder toen ik boven een kroeg woonde!
ik ga zo wel ff kijken wat barney doet gewoon ff mee kijken tijdens het huiswerk wat in nu ook aan het doen ben ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|