|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by JunKX
'Atta bezocht Saddam voor 11 september'
Uitgegeven: 8-9-2002 13:58
MILAAN - Mohammed Atta, het vermeende hoofd van de groep kapers die vorig jaar aanslagen pleegde in de Verenigde Staten, heeft in Bagdad een bezoek gebracht aan Saddam Hussein. Dat zegt Richard Perle, voorzitter van de Amerikaanse raad voor defensiebeleid en adviseur van de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld.
"Mohammed Atta had voor 11 september in Bagdad een ontmoeting met Saddam Hussein. We hebben de bewijzen en zijn er zeker van dat hij zich niet in Irak bevond voor een ontspannen weekeinde", aldus Perle tegen de Italiaanse krant Il Sole 24 Ore.
"De ontmoeting is een van de redenen dat een Amerikaanse aanval op Irak noodzakelijk is", aldus Perle. Hij benadrukte dat het belangrijkste doel van de Amerikaanse regering is te voorkomen dat massavernietigingswapens in verkeerde handen terechtkomen.
Nuff said. Weltrusten.
JunKX |
Als dit waar is en er meer bewijs is tegen Saddam en z'n praktijken dan zal de VN de plannen van de VS wel gaan steunen...
Dus: optie 3 voor mij...
Grtz! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Vorige keer heeft USA ook gewoon aangevallen met afkeur van de VN. Ben bang dat ze het nu zo weer doen. |
|
|
| New Wave |
aja, we kennen amerika nu toch wel een beetje.......alles wat ze willen doen, doen ze, basta....
Als ze chemische wapens hebben alee, okee, zit wat in, maar dan kan je alle landen wel gaan bombarderen die dat soort troep produceren....... |
|
|
| Nook |
| en als dit echt allemaal op 11 september gaat gebeuren, ironischer kan je het niet meer maken. |
|
|
| Pjotr G |
Amerika moet maar doen wat ze zo per se wil doordrijven, maar sleur niet ons daarin mee. Want ja...als je t eens van de andere kant bekijkt....Amerika is een land met massavernietigings-wapens. Met een behoorlijke portie macht. En met het vreemde idee dat het wel ff over de hele wereld de batman moet gaan uithangen die "onrecht" (subjectief) bestrijdt.
Als er twee Amerika's bestonden was de aarde nu wel ondergegaan aan oorlog.
Er is GEEN weg dat IK verdomme in een ver vreemd land mensen die ik niet ken en waar ik an sich geen probleem mee heb dood ga moeten schieten omdat meneer Bush denkt dat hij de leider is van de wereld.
En daar kun je om lachen als je wil, maar als je onomkeerbaar met je kop in n oorlog zit kan t daar best wel eens op neer komen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|