return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Het voetbalveld...place 2 B???????????

Teknikol
Zaterdagmiddag, rond half 4:

Ik speel een voetbalwedstrijd, harde pot, veel overtredinging, scheids heeft wedstrijd slecht in de hand (clubscheidsrechter):sadgreen:.

Er komt een moment dat onze linksbuiten een duw geeft aan een tegenstander in een duel om de bal...de bal is alweer ergens anders en die kerel loopt op onze linksbuiten af en rost hem op zijn achterhoofd met gebalde vuist...linksbuiten valt op de grond, grijpend naar zijn hoofd, zwart voor zijn ogen enz. :( :(

Resultaat: rode kaart (uiteraard) 3 wedstrijden schorsing verenining, straf KNVB erbovenop.

Ik stond eerst versteld van wat hier nou weer gebeurde, maar rende naar mijn teammaat om te kijken hoe het ging. Hoe kon dit nou gebeuren? Ik d8 wat een teringidioot!!

Kijk een harde pot voetbal oke, maar dit gaat toch echt te ver!!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, wat denken jullie ervan?
DJ_Siesta
wasset geen rugby:toothless

nee, mooi kut, wat ik een x meegemaakt heb dat ik iemand bijna bewusteloos geslage heb met een tennisbal

was potje aant tennisen, en ik kreeg een smash, ik smashte recht op ze keel, lag ie daar te heigen en te doen, phat vaag, en toen kwammie weer beetje overeind,

mja tis heelwat anders, maja :P

-xxx-
TranceFool
Ik weetnie waar jij voetbalt maar ik heb weles hele rellen op een voetbalveld meegemaakt :D, dus ik sta hier niet echt van te kijken zeg maar. Tis idd erg triest ja, klopt
Teknikol
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik weetnie waar jij voetbalt maar ik heb weles hele rellen op een voetbalveld meegemaakt :D, dus ik sta hier niet echt van te kijken zeg maar. Tis idd erg triest ja, klopt

ja kijk, maar ik heb bij onze senioren ook wel es meegemaakt dat ze met zn allen achter 1 speler aanrende omdat hij zojuist een harde overtreding had begaan. Das toch niet echt leuk om te zien, het gebeurt bij je gezellige, vertrouwde cluppie. Je ziet dan dat er volwassen mannen iemand het leplazeruz willen schoppen. niet echt dope ofzo...

Ik speel trouwens in de A's.

Die gozer heeft trouwens toegegeven na de wedstrijd tegen mn teammaat dat hij niet spoorde....:conf: :D
TranceFool
whehe alleen al dat je dat na de wedstrijd dan zegt spoor je inderdaad niet nee, maar dat was ook al aan zn actie te zien ja ;). Somiige mensen moeten gewoon niet gaan voetballen of naar voetbal kijken want daar worden ze agressief van

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland