return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Het voetbalveld...place 2 B???????????

eieregooie
Kwas dit jaar naar bevrijdingspop gegaan in Haarlem. o.a. me zussie was mee met een vriedin van d'r, en een vriend van me had ook nog iemand meegenomen. Blijkt dat die gozer de broer van 't vriendinnetje van me zussie 't ziekenhuis in heeft geschopt tijdens een voetbal wedstrijd. Echt lol! Dat verwacht je niet!

Anywayz, die gozer was dus met gestrekt been bij die broer in z'n noten terecht gekomen... Moet je je voorstellen... al die noppen op je edele delen... PIJNLIJK! Maar ze konden er allemaal wel om lachen... die broer waarschijnlijk minder, maar die was ook niet mee...

En om nog ff makkelijk thuis te komen stapte die gast bij terugkomst maar ff bij de pa van dat meissie in de auto... Het lef :D

Grtz!
moogwai
Echt triest dit... :whip: :whip: Heeft die teamgenoot van jouw geen aangifte gedaan van mishandeling???

Ik zit zelf in een vriendenteam... allemaal 20-21 jaar. Wij zijn redelijk fel en daar kunnne oude mannetjes heel slecht tegen en die worden dan irritant en gaan ontieglijk liggen zeiken, natrapen e.d. WIE ZIJN ER HIER NOU VOLWASSEN??? is een veel gebruikte zin van ons :D
Maar vuistslagen heb ik ook nog nooit meegemaakt... wel stond er een keer een klein kereltje met gebalde vuisten tegenover een (vrij forse) vriend van me en die heeft hem toen gewoon heel hard uit zitten lachen :clown:

Vanmorgen was het trouwens 10x niks... (4-3 verloren :mad: )
Teknikol
quote:
Originally posted by moogwai
Echt triest dit... :whip: :whip: Heeft die teamgenoot van jouw geen aangifte gedaan van mishandeling???

Wie weet doetie dat nog wel. Maar hij heeft de excuzes aanvaardt duz het lijkt me sterk...

quote:
Vanmorgen was het trouwens 10x niks... (4-3 verloren :mad: )

Was ik vergeten te vertellen... HUN STONDEN OOK NOG EENS VOOR!!!
maarja hij spoorde niet he:haha:
mastah jc
kspeel hockey en es meegemaakt dat een gast met zen backhand zwaar iemand in zin knie slaat uit men team. Stick zat er letterlijk in niet egt lekker....:eyes:
basvh
grootste gedeelte van me vriendengroep zitten in het zelfde elftal en die hebben ook al kei vaak gevochten. echt veel aggressie bij het voetbal

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland