return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002

Antiphus
I'll be there!!!
Eye-Riz
Het ziet er naar uit dat ik niet meer van dat hakken afkom he? ;)
kZal dr mijn hele leven voor moeten blijven boeten...

Okay, ff wat meer info:
Antiphus komt openen :D De Addiction gangers weten dus wel wat ze kunnen verwachten.
Onze andere niet-Nexus DJ is The Soundtraveller. Hij heeft een vrij brede stijl, dus het is maar net wat hij die avond meeneemt, of wil draaien. Dat gaat van goa tot hardhouse, van club tot acid, van trance tot techno. Maar dan wel in een lekkere vloeiende lijn. Hoewel hij zijn clubplaten thuis moet laten, hihihi!

Voor de duidelijkheid: we doen niet aan hardcore, maar dat lijkt me logisch, aangezien je geen enkel woord wat uit die gekke bamibal komt serieus kunt nemen :)
Wat er dan wel gedraaid wordt? Muziek! GOEIE muziek. Wat voor stijl dan ook. Voor meer info moet je de site maar bekijken, staan kleine mixen op (jaja, ik weet het, moeten nodig eens vernieuwd worden:) )
eieregooie
Kgeloof dattik ook moet komen... :D
New Wave
Nexus Paties?

wazza da? is dat leuk?:conf:
Bellie
Hehehe ik wil ooit nog es keer langskomen maar volgens mij zijn die feesten ALTIJD op data wanneer er grote vette feesten zijn.5okt dan ga ik naar Integrate dus. Techno-en bij Monika Kruse,The Advent,Umek en nog een zooi dj's.

GREETZ!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland