return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002

Donna
Nee man,hij doet maar alsof,tulijk wastie der niet,anders haddik m wel gezien.
New Wave
jowwww.. wie heeft er wat negatiefs over nexus gezegt? die moet linearect gebanned worden......ik kan nou niet echt zeggen dat ik iets fouts heb gezien ofzo.....en wie gaat er nu Nexus met een groot feest vergelijken?!?! die begrijpt het concept niet helemaal.....
Deze nexus staat bij mij nummer 1!!!
DjRV
enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!!
Optimus
quote:
Originally posted by DjRV
enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!!

heej die heb ik ook gezien!:tongue2 :happy2: ;) :eek:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DjRV
Er waren wel degelijk meer mannen...(niet dat ik daar op let)
Ennuh ik stond erbij toen kolkie die deal sloot!!
Had er later nog met je over gehad riz,boven bij de jassen,ik vind het een slimme bussiness zet:)

:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:

slimme business set.. idd, ik had maar 6 pleuro of anders een biljet van 10... maar laat die 2 pleuro lekker zitten joh, was het wel waard... kzal die cd es in een aantal players stouwen, want in franz zn wagen deed ie het prima meen ik.. ik wilde je dr alleen ff op wijzen dat het niet helemaal flex is en dat je dus de andere cdtjes misschien ff kunt checken, want tis zo jammer als nie goed is voor andere mensen enzo :) . en ik had het idd wel ff kunnen melden dat ik korting zou krijgen de volgende keer :p :p .

en die plees.. tsja het viel me zo op, kben dr 2x geweest en 2x was in alle plees het pleepapier op en heb ik dus ff nieuwe opgehaald en HOOGSTPERSOONLIJK ook een plee zitten schoonmaken!! tis wel commentaar, maar verder til ik daar ABSOLUUT niet zwaar aan. mocht dat zo overgekomen zijn: als slechte plees het enige commentaar op een feest is dan doe je het goed!

tenslotte nog iets over die platen herkennen: dat kwam dus doordat ik de vorige keer ook al een cd gekocht had en khad dus een paar keer van: HEY, die staat ook op die cd, relaxed nummer!!! maar omdat de titels nie op cd staan HERKEN ik um dus alleen, ID-en is en blijft een niet te doen :) . snap overigens sowieso nie hoe sommigen dat kunnen, want als je een gig per dag binnensleurt heb je IMO nooit tijd om dat in die database genaamd je hersenstelsel te stouwen.

O JA: voordat ik het vergeet: HOE KOMEN JULLIE IN VREDESNAAM AAN EEN KOSTPRIJS VAN ACHT EURO PER CD ????

zon emtec cdtje heb je toch voor 75 pleurocent per stuk, beetje afschrijving brander (ofzo), beetje printkosten... ikki nie snappen :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland