|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
en waar was Jukx? We mogen hem nu slaan met z'n allen
|
hehe dat vroeg ik mij ook af maar dacht er pas aan toen ik al op de terugweg was :p...
ff snel reportje:
Uiteindelijk ging het niet zo helemaal als ik wilde voor nexus. Ik had beloofd om te badmintonnen en dat was achteraf natuurlijk het meest domme wat ik kon doen :haha: maja als daar dan ook nog alles tegenzit en je bijna ruzie in je team hebt dan heb je wel door dat ik liever niet was gegaan.
Uiteindelijk kon ik met heel veel haast (in 5 mins omkleden, sok over een andere sok aantrekken, pa 120 op provincieweg :p) de trein van 22:00 pakken en was ik om 23:00 binnen, het begin van antiphus helaas gemist maar wat draaide hij weer lekkere platen zeg van rauwe progressive tot de wat clubby progressive house technisch zat het goed in elkaar. Na antiphus UP en die heeft er een fan bij. Zijn set was net een tikkie steviger dan antiphus maar wel in zo'n beetje de zelfde line lekkere stevige (prog/tech-house geef het beestje maar een naam)
Na UP was ik brakheid ten top heb nog wel de hele set van eye-riz mee gemaakt op de dansvloer. Het was een lekkere set met af en toe een klein foutje maar de platenkeus maakt dat helemaal goed.
The soundtraveller heb ik niet echt gevolgd bemmel wat meer draaide wel wat lekkere plaatjes maar niet helemaal mijn ding.
Mijn 1e keer nexus was echt super!!!!
Deco vond ik erg leuk en eigenlijk veel leuker dan op grote feesten, (ik dacht opeens dat er lasers waren maar dat was gewoon lichtval op iets wat aan het licht hing) Geluid was goed...(hoewel born slippy toch iets beter overkomt als hij LOEIhard wordt gedraaid maar daar stond het geluid net iets te zacht voor in het begin.
Volgende keer ben ik er zeker bij (als ik kan :p) en dan ben ik zeker lichamelijk fitter (resultaat van dit nachtje 4 blaren en mijn rechter hiel helemaal naar de klote (beetje bloederig was dat :eek: :nervous: en spierpijn :stongue: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hier ook maar partyreportje van mij..
Vond het een van de leukste feestjes waar ik ben geweest. Na een ritje met de stoptrein (!) naar utrecht kwamen we uiteindelijk op centraal aan. Met de taxi naar de locatie en het feest begon gelijk goed. Bij de ingang al snel ff kennis gemaakt met Eye-Riz, ook al kwamen we er pas na een minuutje ofzo achter dat het Eye was :rolleyes: :D
Toen we binnenkwamen kwamen we gelijk Partyhardy tegen, en ff later nog de supersjinees, die ons gelijk ff voorstelde aan de rest van de ta-clan, waarvan ik er al een paar kende, maar een hoop ook nog niet :)
Werd in ieder geval een heel fijn feestje, met alle gezellige ta-ers :)
Ik vond het niveau van de dj's echt hoog, heb redelijk weinig mixfoutjes gehoord. Verder zoals Lex al zei weinig echt bekende nummers. Toppertjes van de avond waren voor mij UP & natuurlijk ons aller eye :) (ook al begon je set wat twijfelend :), maar na het begin was het echt een hele vette set)
Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f ;) en natuurlijk met Donna en RV, vette partygasten weer! Vond het ook leuk om weer de vette lach van Onno (partyhardy) te horen, en we gaan weer lekker feesten op capital!! Ook vet om eens met Leander te praten, en ik w8 op je set whehe
Na het feestje nog gezellig bij de garderobe boys gezeten, en daarna met zn allen richting CS. Vette humor weer zoals altijd; gelukkig geloofd j00dj3 New Wave nu eindelijk dat ik echt een Excelsior hoolie ben :) (helaas 1-2 :( ) En daarna eindelijk de trein richting huis :)
Ben gelijk doorgegaan naar mn atletiekclubje, en heb nog wedstrijdje gedraait daar.. Ging wel nie zo goed, maar was weer super gezellig, zoals altijd.
Ben nu errug verr8 :tongue2
Al met al was deze Nexus een heel vet feest, met hele vette aankleding, dat zag er echt super uit, en met een geweldige sfeer! Zo hoort een goed feest te zijn. In de toekomst ben ik hier dus zeker weer te zien!!
Ga zo maar is tukken denkik (nu 33 uur op :D )
GRTZ |
Hey Hobie, heb je je pik al gewassen?:D:happy2: :haha: |
|
|
| Jappio |
| mn moeder is ff bezig :( misschien vanavond :) |
|
|
| kolkiewolkie |
WAT EEN BOUTFEEST WAS DAT ZEG! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
:mad: |
|
|
| kolkiewolkie |
:p
just kidding!
HET WAS WEER FREAKING AMAZING!!!!
echt de ultieme vorm van partyen!!!!!
20.15 or so al weggesjeesd bij huis, naar een boerentent in de buurt waar franzelare me op zou halen. Ik was, as always, weer te laat natuurlijk, waardoor frans me al zwaaiend :D onthaalde. autootje aan de kant gezet en plankgas door naar utrecht, alwaar we, na slecht 1x fout gereden te zijn het zo gevonden hadden :) . twas nog nie begonnen, en dr was nog bijna niemand, behalve een hele zooi TA's :) :cool: .
iets over half elf begon andreas wat te knooien met de draaitafels, en een kwartiertje later begon ie zn set. DAMN DE DAMN, ik heb echt wat gemist op addiction, want het was echt zwaaaaaaaaaar chill (TITELS, ik moet TITELS hebben!!). In het begin was de dansvloer nog he-le-maal leeg, maar aan het einde van de set was dat dus absoluut niet het geval en ondertussen had ik al weer behoorlijk zitten zweven (as expected). Daarna nam dus Up het over. Nou had ik op mijn vorige Nexus een cdtje van um gekocht (eigenlijk abusievelijk, maja :p ), dus een aantal nummertjes herkende ik gewoon, iets wat voor mijn doen zeer uitzonderlijk is :P :D . Up zette werkelijk een MEESTERLIJKE set neer, echt zweven tot en met en ondertussen had ik een grijns op mn smoel bijna zo groot als die van Onno :haha: :happy2: . Heerlijk :) . Ondertussen een beetje blabla-en en ouwehoeren met TA's:
| quote: | | Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f |
Het bovenstaande zal het merendeel van de TA's niet onbekend overkomen, en het resultaat hiervan is dus dat ik plusminus 50% van wat jullie me duidelijk proberen te maken langs me heengegaan is :p . next time: spreek me aan buiten de zaal or so :) . Ondertussen liep het mooi vol en werd de sfeer nog beter! Ik had echt zoiets van: DAMN, hoe kon ik nou vergeten hoe dit was (vorige keer was in february, veeeeeeeeels te lang geleden dus)!!!!
Nadat Up de turntables overgedragen had aan Iris zakte het voor een moment (heeel even maar ;) ) in, maar daarna ging het gewoon NOG BETER verder. Echt zweven all the way. Super!
En toen kwam ik dus bij de plee.... YUCH. mental note for the nexus clan: clean die dingen tussendoor ff een paar keer ofzo (en NEE, ik bied me NIET als vrijwilliger aan :p ). anywayz, naar zelf maar ff de plee ontsmet te hebben weer verder gegaan met een gezonde afwisseling van drinken, zitten en zweven met de medeTA's.
Inmiddels gingen de eerste mensen alweer weg (HUH?!?, gek volk!). Geeft mij een mooie gelegenheid om even de belangrijkste sfeermaker van de nacht aan te stippen: het publiek. damn, zelden zo'n afwisselend en sfeervol publiek meegemaakt. echt van alles liep er rond, nerds, normaal partyvolk, gewoon volk, hippies, rockers (uiterlijk van dan). echt helemaal goed, behalve de verhouding man:vrouw (naar schatting 65:35, oftewel ik had gewoon 200 mannelijke personen overhoop moeten schieten :p ;) :haha: om de verhouding weer gezond te krijgen).
Na een weer briljante set van Iris was het de beurt aan the soundtraveller. Van hem hebbik nie zoveel meegekregen eigenlijk. kheb wel de hele set gehoord, maar door een brakheidsbarriere waar ik ff doormoest liep ik nie echt op te letten toen. Klonk wel lekker trouwes. Daarna Bemmel. Soooooooo nice, lekker stevig werk (maar ZONDER beukwerk (pweh), kheb bijna de hele set lopen rondzweven.. toppie gewoon! Wat me alleen wel van um tegenviel was dat ie om 7.15 or so echt stopte o_0 . wtf, knoop dr nog een uur bij aan man, volk zat (zaal was echt nog half vol!)
magoed, dat zat er nie in, maakte ook nie uit want het was echt een UBERVET FEEST . ff de TA's die er nog waren gedag gezegd, een bezigheid die tegenwoordig verrekte veel tijd inneemt trouwes :p . Bij de uitgang maar meteen ingeschreven or so (wat was daar nou de bedoeling van?) voor de volgende keer en cdtjes gekocht.... ALWEER DIE VAN IRIS NIET WETEN TE BEMACHTIGEN :mad: . ik gebruik het woord niet zo graag, maar deed ik dat wel: gvd. van ellende die van bemmel maar moeten kopen (mental note to Nexuscrew: check dat ding es, die van mij is bij nummer vier nie helemaal lekker! (lees: loopt vast in cd-player, maar doet als je um doordrukt het wel gewoon :S :conf: )). overigens 10 fokking pleuro voor betaald, waarmee de nexuscrew 2 euro in het rood staat bij G Kolkman :p .. whehehehe ;)
zoooo, dat was het wel d8 ik zo... ff wat remarks nog :)
twas dus TOP, behalve de plee en het ontbreken van Red Bull.
2 partyhardy: wat vind je dr nou zo maf aan dat ik zon teringeind reis voor een feest man! doe je zelf toch ook.
2 Iris: xie je 30 november weer!
2 Donna: twas nice of nie! told ya so :)
2 petrus en anderen die naar teqnology gaan/willen: suc6 met de keuze! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|