|
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
|
|
|
| MaGiK54 |
Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel :D
Bericht op het forum:
Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau.
Vraag 1: Is dit waar ?
Vraag 2: Zo ja wanneer ?
Vraag 3: Zo ja, hoelang ? |
|
|
| eieregooie |
Goeie zet! :D
Danku :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel :D
Bericht op het forum:
Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau.
Vraag 1: Is dit waar ?
Vraag 2: Zo ja wanneer ?
Vraag 3: Zo ja, hoelang ? |
Haha, dat las ik dus net en wilde daarom ff vragen of er toevallig iemand op het idee was gekomen om Armin persoonlijk een mailtje te sturen?? Hij geeft altijd vrij snel antwoord dus dan zouden alle problemen de wereld uit zijn.
Volgens het <<0>> forum is t 26 oct van 23:00 tot 11:00 uur!! |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Volgens het <<0>> forum is t 26 oct van 23:00 tot 11:00 uur!! |
Ja, daar zijn we blij mee! NOT :whip:
Dan wil ik naar X-Qlusive @ HMH, eerst maar eens kijken of dit ook officieel wordt, dan heb ik een probleem, en anders kan ik ook nog afteren na XQ bij Armin :D :D :D |
|
|
| Donna |
| Damn, count me in:tongue3 :crazy: :tongue3 :crazy: :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|