return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?

Dr. Kuipers
Oh K*T het is nog waar ook........

12 uur Armin voor 13 euro of X-Qlusive (@ HMH!) voor 35 euro.

Gaat er nog maar eens een weekend over nadenken...
kolkiewolkie
voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk :)

hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet :)
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk :)

hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet :)

Das helemaal waar
Als het een Qlimax of Qlubtempo was geweest dan had ik dat laten schieten, maar dit is wel bruut stampen op zn Italiaans :D en staat ook wel leuk op je party CV als je bij XQ Italy, XQ Germany en XQ Holland bent geweest :p
Ding Chavez
Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan :)

GreetZ, DC
MaGiK54
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan :)

GreetZ, DC

Denk dat het wel mee valt met de drukte. Armin's solo van 9 uur was het ook niet super druk, lekker gevuld maar geen gekke huis. Dus ik denk dat je redelijk makkelijk binnen komt zonder Tiesto of Carl Cox wachtrijen. ing hell met Cox een 20 minuten in de vrieskou gestaan en ik nog met me passie zwaaien, maar die gold die avond niet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland