|
|
| Cosmic Guy |
Ik weet niet wie of jullie het een beetje volgen, maar meneer Volkert is al ruim 40 dagen aan het hongeren. Hij heeft ook nog een intentieverklaring afgegeven dat hij onder geen beding gevoed wil worden.
Nu de vraag: moeten wij dit toelaten en zo dus ook nooit de reden achter de moord op Pim te weten te komen? Ik vind in dit geval dat je het recht moet laten zegevieren en Volkert dus niet dood mag laten hongeren en de reden mee zn graf in neemt. |
|
|
| TimeportE |
ik ben er niet mee eens want dat zou betekeken dat de regering onder bepaalde omstandigheden je eigen rechten en wil kunnen ontnemen, en ik denk liever niet na bij die gedachte!!
en die volkert is gewoon een gekke gozer dus ik wil niet eens zijn gedachten weten! |
|
|
| Dj Lex |
| Mwa heb me heir wel een btje in verdiept en vind wel dat ze hem dwangmatig mogen voeden. Je intneemt niet heel zijn rechten volgens een wet. Weetb ff niet meer welke. Maar ze mogen hem voeden vind ik :D |
|
|
| TranceFool |
hahahaha....ik zie het al voor me....volkert met zo'n grote pollepel voor zn mond, vastgebonden en schreeuwt dattie niet wilt :D
Vinnet beetje onzinstelling want hij is niet eens in hongerstaking. Alstie echt in hongerstaking zou zijn was die al paar weken geleden dood. Meneer krijgt allemaal fruitsapjes met veel vitaminen binnen, beetje onzin dus. Daar kan die nog wel een paar jaar mee vooruit |
|
|
| DJ_Siesta |
tis gewoon een enorme lompe klootzak
zijn reden hebbe we niet nodig, schiet um dood ofzo ben je van hem af, en kom nu niet met die verhalen van, dan verlaag je je tot zijn nivo, DAN MAAR, kost alleen maar geld enzo, bewaking enz enz.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|