|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dat dacht hij waarschijnlijk ook toen hij de trigger overhaalde toen hij Pim doodschoot :rolleyes: Waar heeft hij de autoriteit vandaan gehaald om een ander mens zijn leven te ontnemen. |
dat hij dat deed betekend dat ook meteen dat jij hetzelfde moet gaan doen?? :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dat hij dat deed betekend dat ook meteen dat jij hetzelfde moet gaan doen?? :rolleyes: |
Ik doelde hierop dat hij onder dwang gevoed moet worden en niet op de doodstraf. Ben zelf geen groot voorstander van de doodstraf. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TranceFool
mensen die gast gaat echt niet dood hoor met deze 'hongerstaking', hij eet supergezond |
dat is dus niet waar.
ik heb laatst een artikel gelezen hierover en het schijnt dat hij 2 maanden in redelijke conditie blijft, als hij zo door blijft gaan met het drinken van vruchtensappen en suikerwater, en na een maandje of 4 het bewustzijn zal verliezen en in een coma zal raken. dát is dus het punt waarvoor hij een wilsverklaring heeft getekend tegen dwangmatige voeding.
eenmaal buiten bewustzijn zal hij snel overlijden. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik doelde hierop dat hij onder dwang gevoed moet worden en niet op de doodstraf. Ben zelf geen groot voorstander van de doodstraf. |
hij ontnam iemand zijn recht om te leven, nu zal de regering (als ik de poll moet geloven) hem het recht ontnemen tot een eigen wil..
je doet hetzelfde alleen een niveautje lager!! vin het allebei niet kunnen! |
|
|
| AlFerox |
wat jullie ook allemaal vergeten is dat hij in hongersstaking is gegaan uit protest tegen het feit dat hij dag en nacht gefilmd werd en dat dag en nacht het licht in zijn cel moest branden om ook snachts het filmen mogelijk te maken.
snachts mag het licht nu uit omdat ze infra-rood cameras hebben opgehangen.
dat is de reden waarom hij in hongerstaking is gegaan! niet omdat hij op die manier zijn straf wil ontlopen ofzo. als de cameras worden weggehaald eet hij weer.
probeer dus eerst eens achter wat feiten te komen voordat jullie weer ononderbouwde suggestieve onzin gaan lopen brullen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|