|
|
| Vizay |
Ok jag får väl chansa på att de e ok med en sån här tråd... i värsta fall får väl mind ta bort den om det absoulut inte går att ha den :p
aja, den här tråden är till för alla som producerar musik och som vill ha lite feedback...oavsett om ni har gjort det i ejay (brrr, ok de e väl ett gränsfall),reason, fruity eller om ni har egen studio hemma
meningen är helt enkelt att alla ska kunna få feedback på sin musik utan att behöva skämmas för att det låter simpelt eller så (lite konstigt förklarat men jag tror ni fattar)
aja, nog snackat... posta på :)
[edit] om det är nån som behöver webspace för samples av låtar eller liknande så har jag en del att bistå med... skicka ett PM bara så kan vi nog fixa det :) |
|
|
| Endre |
aiight! jag har en ny låt på G, postar den här sen.
men det är en grej, postar man här är det svårare för folk att se just ens egen låt men jag antar att det går ändå om man kollar ordentligt och noga.
|
|
|
| Vizay |
hmm...du emnar typ att de blir svårt å se vem som fick feedbacken? alla får ju vara klara å tydliga....typ
ENDRE: du får den här feedbacken etc (eller så kan man köra med quote
aja, här e en sample från en låt som jag håller på med just nu
tanka här
håller på med en remix på heart of asia också men just nu ere den ovan som prioriteras :) |
|
|
| Mehari |
Intressant att få en tråd i SE-sektionen bara avsedd för sånt här, kul att se om det funkar
Om ni inte anser er überspammade med info om mina låtar än, så kan ni lyssna på min senaste på http://soundclick.com/bands/mehari_music.htm
Nordlicht - Within Each Of Us (Mehari Remix)
Jag har fått rejält positiv feedback på den här låten
så...listen and judge |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|