return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
GRYMT drag på långholmen

mindshooter
Vare nån härifrån som var på Långholmen igår lördag när dom körde fest där? Det var en gratis fest utomhus som dom t.o.m hade fixat tillstånd till att ha!

I och med tillståndet var den bara till kl 22.00 men det var helt ok ändå. Den började kl 12 på dan och då kom folk dit med filtar och softade där. Grillade, pratade och hade trevligt. Så körde dom lite soft musik i bakgrunden. Fanns en lite grusplan att dansa på. Jag var där med min brorsa och lite polare till honom. Sen kom vi dit senare på kvällen kl 8. Då hade dom kört upp volymen och snurrat på UNDERBAR goa\psy musik med lite melodiska inlsag. DJ:n stog i gräset vid ett litet bord bara. Skihärlig stämning. Min brorsa upträder en hel del med eld och dylikt och det gör hans polare med. Så dom hade en show där som jag fick va med i för första ggn :) Så vi Poiade med eld, dom sprutade med eld några stycken osså hade brorsan en brinnande stav oxå. helt underbart vare iaf och grymt skön stämning. Folk släppte loss och dansade hela tiden.

Iaf! Dom kommer fortsätta att köra denna fest här framöver och inte nu på lördag men nästa lördag ska jag, brorsan och hans kompisar dit igen då vi lovat ännu ett eldupträdande som kommer bli ännu fetare nu. Det kommer vara så jävla grymt folk där så ni KAN bara inte missa det. Och det är som sagt gratis. Bor ni i sthlm och missar detta är ni pucko i kolan!
Allt ni behöver är ett glatt humör och kanske ett litet bidrag till dom som arrangerar (det är det enda som gör att dom kan fortsätta).

Missa INTE!

EDIT: INGEN åldersgräns
Vizay
gahhh varför missade jag å ringa dje...känns som man inte hade missat dehär då :]

aja jag hänger på nästa gång ... lätt! :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
gahhh varför missade jag å ringa dje...känns som man inte hade missat dehär då :]

aja jag hänger på nästa gång ... lätt! :D

Fett jamenvisst :) Sjysst... Ta med dig en eller flera polare och slå upp en filt där under dan. Ta med er lite käk. Så kan vi juh höras där! Ett litet "Stockholm tranceaddict meetup"?
Vizay
jamen visst jag snackar med några polare :D

vars nånstans ligger långholmen dåh...hur tar man sig dit? ...har ju noll koll på sånt :p
mindshooter
Man åker till hornstull. Och sen går man ut på västerbron. när man gått ut en bit svänger man av till höger och hör man inte musiken där är man döv :p Jättelätt väg. Om du behöver orientera dig.
Ställ dig med ryggen mot konsum. Då har du en bilväg framför dig. Följ den till höger så kommer du ut på västerbron!

EDIT: tänkte tillägga att detta absolutinte är en fest osm riktar sig till yngre. det var inte enda i min ålder där. Mest folk 20+ så fan det borde finnas fler här som är intresserade!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden