|
|
| Dj_Activated |
kanske kikar in nästa gång :) spelar de bara goa/psy där eller? Låter fin fint iaf!
//Acti |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
kanske kikar in nästa gång :) spelar de bara goa/psy där eller? Låter fin fint iaf!
//Acti |
Vet ej..på dan spelade dom inte det..men på kvällen var det endast det. Kommer som sagt inte nu i helgen utan nästa helg :) Hoppas du gör dig redo Vizay :D |
|
|
| Vizay |
mind: alltid redo....fast jag tror jag skippar scoutdräkten :]
ta merei extra pois också :p ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
mind: alltid redo....fast jag tror jag skippar scoutdräkten :]
ta merei extra pois också :p ;) |
Självklart, har med mig 4 tränigsbollar 4 pois med glowstix och 1 par som man kan tända eld på :) |
|
|
| mindshooter |
Var på Långholmen i lördags oxå... Lika underbart denna gång om inte bättre. Vi 5 tiden började det ösregna med den stoppade inte festen :) Dom drog upp plast över DJn och sedan tog folk av sig i bar överkropp och dansade i spöreng. Helt underbar känsla.
Sen blev det bra väder vid 8:tiden och då var det ruggigt drag. Skitskön Goa\Psy lirade dom. Denna gång var det 5 st kvinnliga DJs.
Men som sagt. Nästa vecka!! Kom för fan. Kommer bli så kul. Om ni vill skippa softandet på dan så kom runt 20.00 och stanna till 22.00 Då är det riktigt drag och så ska jag och en massa andra elda skitmycket. Kommer blir en upplevelse! Ville bara påminna :)
Kul om det kommer lite folk tidigare på dan oxå så man kan sitta och snacka lite :) Ta med er polare och filt.
Gratis är det juh oxå. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|