return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
GRYMT drag på långholmen

robstar
Farfar e Grym!!! :D :D :D

Mind, vet du om de blir nu på lördag oxo?
Tyckte Dj'n sa att blir på : "Samma tid och samma kanal"

ere helt säkert?:)
SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar :p Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG
AC.
quote:
Originally posted by mindshooter

Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade :)
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags :D

de var iaf så få att jag inte störde mig på dem, de ända jag fann mig irreterad på var detta folk som hade medfört sig sina hundar av den lite mera tveksamma sorten som får mina fördommar att stiga. Så det var det han leta efter undra fan vad han gick runt och leta efter....
robstar
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar :p Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG

Satans Paparazzi! lol!!! :D :D :D

:)
mindshooter
Jag har sett dig på typ 2-3 bilder steve :) Men du har varit så svår att se så jag har inte nämnt det:p

AC. Det jag blir irriterad på är att man varken sätter hörselskydd på hundarna eller dom små barnen. Endast i undantagsfall har jag sett detta. Tycker det är ganska oansvarigt. Själv representar jag en av dom enda på festen med öronproppar :disbelief

Robstar: Dom har sagt att dom ska köra till slutet av september om vädret tillåter. Lite regn spelar juh ingen roll dock eftersom dom kan vara under bron... Men om det stormar och blåser vill juh ingen dansa... *hata september* :whip:

Är det fest så är iaf jag där :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden