|
|
| x-dream |
Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt.....
:D :D :D :D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by robstar
Nej asså ingen där skulle äns bry sej hur gammal du va.
Kolla in den här snubben...:wtf:
Save as target!
http://hem.passagen.se/park3r/FarfarRejv.jpg
Sen va vi under bron så de spelade ingen roll om de skulle börja regna lr inte :D |
HAHA FYFan va kul...jag kommer bli sådär till slut..:p ... en 50-åring som lyssnar på trance och som klär sig me konstiga färger:p...hehe kul :D |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Så jag gick hem till en tjej o vi gjorde lite roliga grejer hemma hos henne :p.
Skulle vara den enda "fjortisen" där :rolleyes:. Verkar vara jävligt kul o vara där. |
Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+ |
Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...
Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade :)
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.
Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags :D |
|
|
| reveal |
| vem är den där farfar egentligen? en grabb som gillar trance och kommer på festen i fråda, bara att han "är lite äldre än de flesta som gillar trance är" ? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|