return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
GRYMT drag på långholmen

robstar
quote:
Originally posted by mindshooter

'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....

Ja dom såg ja (ja blev glad när ja såg dom , synd att de inte va fler som hade de , för de var så jävla mörkt dära :/
så de Va du? där ser man :)

de ända ja såg av elden va Killen med Rastaflätor...han stog å sprutade eld för sej själv när ja såg de...

Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha :D såg as grymt ut :)
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar
Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha :D såg as grymt ut :)

hehe ja han som "sket" eld där stod jag och snackade med när han gjorde det...jag snurrade eld där precis efter...då måste du varit borta :p

AnD Det var därför jag postade mitt mobbenummer ;) Så att man kan ringa för att slippa gå runt och fråga
mega_pudas
quote:
Originally posted by mindshooter
Var på Långholmen i lördags oxå... Lika underbart denna gång om inte bättre. Vi 5 tiden började det ösregna med den stoppade inte festen :) Dom drog upp plast över DJn och sedan tog folk av sig i bar överkropp och dansade i spöreng. Helt underbar känsla.
Sen blev det bra väder vid 8:tiden och då var det ruggigt drag. Skitskön Goa\Psy lirade dom. Denna gång var det 5 st kvinnliga DJs.
Men som sagt. Nästa vecka!! Kom för fan. Kommer bli så kul. Om ni vill skippa softandet på dan så kom runt 20.00 och stanna till 22.00 Då är det riktigt drag och så ska jag och en massa andra elda skitmycket. Kommer blir en upplevelse! Ville bara påminna :)
Kul om det kommer lite folk tidigare på dan oxå så man kan sitta och snacka lite :) Ta med er polare och filt.
Gratis är det juh oxå.

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna.. vet du sidan till festen? hört att dom lägger upp bilder och sånt där..min polare benjamin snacka om att han var me på nått filmklipp..jaja tja

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
robstar
quote:
Originally posted by mega_pudas

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna..

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor ;) :nervous:
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor ;) :nervous:

Hehe klassiker ;)

Pudas: Är det Benjamin som i Benji :) Min gammla kollopolare? Som råkade ut för misshandel förra veckan? Bilder från lördagen har jag inte sett än... Men från tidigare lördagar finns det gott om bilder

http://hem.passagen.se/totoro/020907/800x600/ikku.html
http://www.klot.net/ut020824.html
http://www.mandarin.nu/event_pics.asp?ev_id=365

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden