|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
|
|
| Xplorer76 |
Hur många ska ditt??
Tänkte att vi skulle ta ett "riktigt" TA möte eller nåt....
Ni som inte bor i Sthlm har säkert några polare som kan ställa upp med dusch, för sova ska vi inte....
Skulle t.o.m kunna ställa upp med förfest hemma hos mej...
Måste snacka med gumman först och att vi inte blir 200 men, men runt 20 pers e ok. Och inga droger, då det förmodligen kommer vara barn runt omkring. Men än jävla massa sprit kan vi trycka i oss.
vet inte om ni gilla iden... men men... |
|
|
| mindshooter |
| Jag ska göra ALLT för att komma in på den festen!!! Min bror ska försöka mygla in mig. Jag är bara 17... Om nån annan kan lyckas fixa något liknande genom kontakter så är jag på! Det är en fredag vilket är perfekt för mig då jag jobbar söndag. Blir mitt första riktiga lagliga rave wohoo! |
|
|
| AC. |
| Jag kommer vara där. no doubt |
|
|
| Vizay |
jag tänker precis som minda försöka med alla medel å ta mig in (nån som har automatvapen) *sneglar på mind* ;)
nae men seriöst så vill jag in men jag e ocksxå bara 17....nån som har nått förslag förutom falsklegg? :conf: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| funderar på att pallra mej dit .... om du ska ha förferre så undrar jag om d är lungt om man tar med sej nåra polare.... å sen efter partyt... måste man åka hem till västeås då eller kan man slagga hos nån som bor i sthlm???? å sen dra på morronen i nyktert tillstånd....=) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|