|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
|
|
| Airbase |
Well, jag e grabben i en airbase-tröja. dock inte säker på att jag kommer ha den på mig, vi får se =)
Btw, jag gjorde klart min Gouryella - Ligaya (Airbase Remix) så den kommer spelas i morgon, blev riktigt bra =)
// Jezper |
|
|
| Aendy |
Gathering är så uppstyltat och krångligt... kan vi inte göra något annat? Typ tuscha ett "TA" på armen eller beskriva vilka kläder vi går ut i eller var vi brukar stå och dansa på Dockan (för visst är det väl inte bara jag som har en "spot")
BTW... hur coolt hade det inte varit om Airbase hade gjort en diskret salut till TA:s under sin spelning? Hur ser spellistan ut? |
|
|
| WhiteRussian |
Well, vita, ganska så självlysande brallor plus en ljusblå Cyberdog tröja med mörkblått plastryck, av Cyberdog loggan, kommer jag ha på mig.
Så får ni jätte gärna rycka tag och hälsa på mig om ni vågar hälsa på den tokiga knarkliberalen! :p
Tänkte fall snuten läser det där? Kanske jag får påhälsning imorgon, jaja, kommer inte vara första gången isf, ;) |
|
|
| Vizay |
| fan va jag hatar å va 17....hade vart kul å träffa herr diskussion själv ;) |
|
|
| -=Kotten=- |
| Nån som vet vem som spelar när?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|