|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tänker precis som minda försöka med alla medel å ta mig in (nån som har automatvapen) *sneglar på mind* ;)
nae men seriöst så vill jag in men jag e ocksxå bara 17....nån som har nått förslag förutom falsklegg? :conf: |
ehm.. jag har ett automatvapen.. en AK5, fast den får jag ju då inte ta med mig utanför miliområdet.. eller jag har ju gjort det när jag skall till skjutbanan, leka i skogen eller sova i skogen etc...
men fixar du en AK5 och lite patroner så kan jag ta hand om det hela... e någorlunda bra på att skjuta... får iallafall godkänt på alla skjut uppgifter. så det så ;) |
|
|
| mega_pudas |
ja e 16 o kommit in på dockan förr genom min polares brorsa som BRUKADE lira techno där.. som sagt brukar han inte lira där så ofta utan han lirar på nått ställe i stan..iallfall så måste ja få tag på den snubben så ja kommer upp på gästlistan och om ja har tur kan ja även få in några till som tex mind eller dbl.. men som sagt är det verkligen inte säkert..hur som helst ska ja dit o försöka komma in med vilka medel som hellst..synd bara att det farligaste ja har hemma är smällare och vattenpistoler :sadgreen:
:rolleyes: |
|
|
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
få in några till som tex mind eller dbl |
oj mena ju då mind och Vizay... dbl har ju redan vapen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|