|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Helt missuppfattat grabbar, man hör *bättre* med MDMA i kroppen, så är det! ;) |
Jepp, har stött på de grabbar som tryckt örat till högtalaren och sen frågat om jag också hör musiken. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jepp, har stött på de grabbar som tryckt örat till högtalaren och sen frågat om jag också hör musiken. |
detta var faimej en av de bästa posterna på länge! :stongue: |
|
|
| WhiteRussian |
Brutalt att sticka örona mot högtalaren, det har jag aldrig gjort, varken påtänd eller icke-påtänd.
:) |
|
|
| Gurgel |
De ligger ligger runt en 100 bilder från festen på www.tranceclubber.com Vet att Gaby mfl ska va me på den ;)
n joy !
föressten så interjuva vi lange me den kommer upp om några dar ifall nån e nyfiken =) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
mindshooter, bra talat.. hade världens diskussion en gång me folk som inte trodde på att man faktiskt hör vad folk säger lättare med öronproppar... den gången fick jag ge mig, ingen var förstående.
nej, d var inga framträdanden alls vad ja kunde se. såg typ nå dansare som stod på nån högtalare... men ja vet inte ens om d var inhyrda.. (antar det, men aa)
eldare? vad menar du då? såna som har eld på en pinne som de snurrar med eller vad? ja e helt lost :( |
Nu har du fakta :) Tal går på en lagom frekvens....och öronproppar släpper som sagt igenom det...
Om uppträdanden...dom hade tydligen sakt att b.la cirkus cirkör var intresserade av att visa upp sig. Vi var iaf inte önskade :(
När jag eldar svingar jag kedjor, kallas för att Poia.
Här finns en film :)
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=64029
Min bror sprutar även eld, och leker med eld-stavar, som en riktig Jedi ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|