|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
|
|
|
| lonne |
Grym kväll, Lange knäckte. Personligen är jag inte så förtjust i
de lite smörigare låtarna med vocals. Höjdpunkten var när han lira
Platic Boy-Silverbath, Push Vs Globe Tranceformation, Tranzy State of Mind
och avsluta med Hemmstock and Jennings-Mirage of Hope ( Lange Remix )
Jag håller med Vitryss, det här var det bästa trancemässigt jag sett
i Sverige...:D ......kul att träffa dig och Gaby också. |
|
|
| Vizay |
| kul å höra att det verkade va en bra kväll iaf....dock mindre kul å höra att dom inte ens tagit vara på spriträttigheterna å fortfarande är stenhårda på 18 :whip: :whip: |
|
|
| Kraith |
Andreas: Bra tempo, helt ok låtval
Airbase: Lite för segt tempo, några bra låtar
Lange: Samma sak här, lite för segt tempo, men en hel del bra låtar
Michael Splint: Bitvis bra tempo, men dåliga mixar heheh
Överlag tyckte jag det mer var musik man sitter hemma och softar till, inte schtompar på dansgolvet... Men men, bättre än en massa monotont progtjafs. :)
Jag har för mig att de har 18 i åldergräns även när de inte har sprittillstånd, eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tycker överlag att det ser ut som man missanåt igrå... fasen också... är ju förkyld som faen...
Synd ni inte hade bestämt nåt om att träffas då... verkarju som bara några träffa nån typ...
.../ Steve |
|
|
| King of Clubs |
Jag tyckte Lange var riktigt bra... Bästa DJprestationen igår... Ljudnivån var väl bra, men jag tyckte det kändes som basen var lite väl hög så att den tog ut melodierna i låtarna ibland. Jag hade hursomhelst skitkul.
Träffade Vitryss, skön kille tja!
Fick höra vilka några andra här var också, men lyckades efter det inte hitta dessa. Well, well.. en annan gång.. :)
En sak jag tyckte var lite strange med stället var att de bjöd på välkomstdrink och sen bara sålde 3,5or. Varför bjuda på nåt överhuvudtaget?? Känns dock som det kvittar, men ändå förvirrande. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|