return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Riva - Time is the healer op TMF
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Ik zat gister wat te zappe, en woppa, riva en hun nieuwe hit op tmf, ik nog eens ff goed kijke, en ja wasem echt

erg jammer, dat ook al zij voor het grote publiek/geld gaan

iki geef ze geen ongelijk, maar doe dan asjeblieft eerst de vinyl release, want dit is erg erg

groetjes
Otte
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Ik zat gister wat te zappe, en woppa, riva en hun nieuwe hit op tmf, ik nog eens ff goed kijke, en ja wasem echt

erg jammer, dat ook al zij voor het grote publiek/geld gaan

iki geef ze geen ongelijk, maar doe dan asjeblieft eerst de vinyl release, want dit is erg erg

groetjes

Ik ben het helemaal met je eens, bovendien als je eerst de vinyl release doet en de track gaat in de clubs zeer goed weet je als producer zijnde ook af je plaat inderdaad aan gaat slaan. En "gebruik" je het clubpubliek dus als indicatie.

Het ziet er steeds meer en meer naar uit dat veel producers (riva, barthezz, rank1, etc.)die ook maar een klein beetje naam hebben gelijk de hitlijsten willen bestormen met allerlei remixen / platen. Terwijl de kwaliteit van de commerciele remixen / radio edits vaak niet bepaald om over naar huis te schrijven is. Riva - who do you love now wat eerst stringer heette bijvoorbeeld.

Maar ja, ik vind toch dat je iedere artiest in zijn/haar waarde moet laten. Met geld verdienen is immers niet mis en geld stink nou ook niet bepaald, toch?

Otte
mr.marcello
quote:
Originally posted by Otte
Maar ja, ik vind toch dat je iedere artiest in zijn/haar waarde moet laten. Met geld verdienen is immers niet mis en geld stink nou ook niet bepaald, toch?

Helemaal mee eens!! Vooral dat laatste :D

Met vriendelijke groet.
DJ_Siesta
ik laat de artiest in dit geval ook in ze waarde
maar laat ze dan ook de trancemuziek industrie in hun waarde laten

groetjes
John
ik heb liever riva op tv dan ja rule:whip: :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by John

Ik ook!! Maar P.Diddy en z'n vriendjes nemen zo langzaamaan het grootste deel van de zendtijd in beslag.... :confused:

Met vriendelijke groet.
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by John

Agree with that, wordt ook helemaal gek van die negermuziek...
ScuL
Ik heb 's gehad dat ik een half uur lang 's nachts aan het zappen was tussen MTV, TMF en The Box en nix anders zag dan R&B clips (ofcourse met een overdosis goud en negersletjes)... damn waar gaat het heen :whip:
DJ_Siesta
die negermuziek is dus echt ERG, word heelmal gek van die clips, oertriest,

maja, smaken verschille.....
TimeportE
mensen waarom weer zo'n thread...
laat het toch, er is toch nix om tegen te beginnen!

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE

ja nou en, het forum is er ook om je mening te uiten, er is in zekere zin niet veel aan te doen ja, mja misschien hebbie wel beetje gelijk, maar daar denk je niet altijd aan :D:D:D

groetjes
mr.marcello
quote:
Originally posted by TimeportE

Jawel hoor!! We moeten gewoon massaal sms-jes sturen naar TMF en The Box!! Dan kan iedereen op TV lezen hoe wij erover denken!! :p

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement