|
|
| Muppet |
Aloha,
Ik had een paar vraagjes/requests
Voor de mensen op mysteryland
Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!)
de anderen:
Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)???
Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen??
Greetz Muppet |
|
|
| Cosmic Guy |
Sets zijn er al wel, op www.newmp3hits.com
Voor die flemming remiz kan je het best in op DC zoeken gewoon.
Op de rest weet ik geen antwoord |
|
|
| TranceFool |
| Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? ;) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? ;) |
was mannen stem, en bijna alleen bass
Hopelijk weet je nu meer
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppet
Aloha,
Ik had een paar vraagjes/requests
Voor de mensen op mysteryland
Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!)
Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)???
Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen??
Greetz Muppet |
1.Tuneboy - In my house (titel kan verkeerd zijn)
2.Nog niet gereleased (voor zover ik weet)
3.Niet alle sets zijn uitgezonde, alleen korte stukken van 30 min, en soms wat langer
groetjes |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|