|
|
| Bouma-Bros |
Het waren weer 2 dwaze weken op het Party Island! Super vakantie gehad! Gelukkig was het niet TE druk op het eiland toen wij er zaten... Geen overvolle clubs dus, wat de sfeer ten goede kwam. Alleen de laatste keer bij Cream (Amnesia) met Tiesto en Paul van Dyk was het heel erg druk. De 2 top-sets maakten echter alles goed! :D
Hoogtepunten waren toch wel Paul Oakenfold @ Pacha, Sasha @ Space en Tiesto @ Amnesia (2 keer).
Foto's hebben we online gezet op http://come.to/Nila !
Net 4 kaarten gewonnen voor Mysteryland, dus wie weet tot zaterdag! :cool:
Greetz,
Sido & Sander |
|
|
| Partyhardy! |
zo gave foto's zeg! :) ik ben jaloers al ik ze zie! :cool:
ik zag ook een foto van Max Graham erbij zitten.... hoe draaide hij?
Tof ook dat jullie naar Mysteryland gaan! :) wie weet komen we elkaar daar weer tegen! :) |
|
|
| DjSuez |
| mooie foto's mannen! ik hoop dat t volgend jaar als ik naar Ibiza ga net zo wordt...:tongue3 :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| basvh |
| mooie fotos hoor, erg vet. hoop dat ik er nog een keer op vakantie kan gaan |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
zo gave foto's zeg! :) ik ben jaloers al ik ze zie! :cool:
|
zoals altijd!! En ME is ook very very jaloers :D
Dit jaar weer een vakantie gehad aan de Costa Brava.. en jezus wat is en blijft dat ene puberale party place.. wel leuk (maar te onvolwassen)... maar de ultieme plek om een echt hoogstaande feest (trance) vakantie te houden is volgens mij Ibiza!
kunnen jullie ff wat info geven over de gemiddelde prijzen daar enzo.. ik hoorde dat entree meestal rond de 50 Euro lag??? Want ben zeker wel van plan om eens zoon vakantie te vieren zoals ik het eigenlijk echt wil.. vette quality trance feesten bezoeken duszz!
Greetzz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|