|
|
| Cosmic Guy |
Kweet niet of dit al een x gepost is, zo ja, jammer dan.
Ik heb er een poll van gemaakt, dus ik zou zeggen: kies je favoriet (en een motivatie als het kan).
Ik kies voor Cosmic Gate (verbazend, nietwaar?), omdat ze (bijna) altijd goede nummers en remixen. FIRE WIRE! om maar een voorbeeld te noemen. |
|
|
| tijs08 |
heh leuke poll, volgens mij is deze wel origineel!
Rank 1 is voor mij toch wel het beste duo! Verdere uitleg is denk ik niet nodig! Maken echte vette trance tunes: de 'Rank 1 String' is al een begrip in de trance wereld! En vind ze ook originele tracks hebben..
Vroeger dacht ik nog een beetje aan Gouryella als beste duo, maar nu ik Ligaya heb gehoort klopt dit niet meer.. want Ferry is net zo goed, zo niet beter in zijn eentje.
Above & Beyond is bij mij een hele goeie tweede.. maken echt super goeie remixen en eigen tunezz zoals Sky Falls Down en hun eerste echte single onder de naam Above & Beyond - Far from in Love.. die is zoooo waanzinnig lekker |
|
|
| TimeportE |
gabriel & dresden !!
al hun remixes zijn steengoed!
btw sasha & digweed staan der nie tussen.. |
|
|
| franzelare |
Svenson & Gielen
Ik vind gielen zowiezo goed (vooral nadat hij zich heeft laten naturaliseeren tot nederlander :D )
maar ze maken lekkere nummers en gielen vind ik alleen ook heeeel goed |
|
|
| DJ_Massive |
Rank 1!!
simpelweg de beste
en Above & Beyond als heele goeie 2e
maarre.. above & beyond is een trio en geen duo ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|