return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Wat is het beste duo?

Biohazard
WAY OUT WEST!!!!!
eieregooie
quote:
Originally posted by DjSuez
[flauwmode]

Leve de afkorting...:rolleyes: :p

[/flauwmode]

Sja, automatisme he...
Chicane
Erick E en Olav B maasterlijke duo uit de goeie ouwe tijd. Daarnaast Marcello en Dimitri. Maar goed, er zullen vast wel flames volgen nu :D

om het toch maar modern te houden vinnik Rank1 wel de betere duo's... of Armin & Ferry (beiden als producer/dj team)
Glaniskanis
Ik mis toch echt een zeer belangrijk (voor mij) duo
namelijk de Kamaya Painters (Tiesto & Benno De Goeij)
Deze nummers zijn me nog nooit gaan vervelen
Verder mis ik nog Fire & Ice en zoals eerder al gezegd Hiver & Hammer die toch wel de trance-wereld hebben veroverd afgelopen jaar en dan toch onze eigen Signum (dank aan PartyHardy), Body-Shock enz enz
Maar als ik dan toch uit het lijstje moet kiezen is Gouryella toch wel het best
Eerder had ik Rank 1 gezegd en na de Rank 1 Remix van Gouryella te hebben gehoord (op de FFWD) zou ik eigenlijk bijna weer Rank 1 zeggen, maar er zitten de laatste tijd toch teveel mindere traxx tussen (met als dieptepunt de laatste Benicio Remix van die nieuwe track van Alex Morph => M.O.R.P.H. - Consequence)
Dat heeft mij dus doen overstappen, maar nogmaals
Er zijn een zootje duo's vergeten die je eigenlijk niet zou moeten vergeten

Greetz,
Glaniskanis
Glaniskanis
quote:
Originally posted by TimeportE
gabriel & dresden !!

al hun remixes zijn steengoed!

btw sasha & digweed staan der nie tussen..

Sasha & Digweed draaien alleen met elkaar enzo
Ze zijn wat mij betreft niet te beschouwen als een Gabriel & Dresden en Rank 1 die echt samen alles doen
Dan zou de lijst ook veel te lang worden
Noem btw eens een productie van Sasha & Digweed want ik ben eigenlijk alleen goed op de hoogte van Sasha

Greetz,
Glaniskanis

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland