|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Bassie en Adriaan!!! |
Ik wilde NET zeggen! :D :D LoL!
Bert & Ernie!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TranceFool |
| Ik kan niet kiezen :D |
|
|
| Nook |
| hiver and hammer, tenminste. ik neem aan dat dat een duo is. :) |
|
|
| Smirnoff |
Gouryella !!!!!
en op de tweede plaats : Buurman & Buurman :D:D (vpro) |
|
|
| Partyhardy! |
Er kwam meteen "Signum" in me op=> Ron hagen en Pascal minnaard, erg goede remixen en producties :)
| quote: | Originally posted by TimeportE
mmm... eff een vraagje: welke andere goede traxx hebben rank1 naast airwave en such is life gemaakt.. ik vond awakening echt meer van het zelfde, heb hun album niet gehoord maar ik heb het nu over vinyl releases!
hun remixes (en dat zijn der nie echt veel) over het algemeen redelijk, maar nie fantastich (hun re-edit van dreamland was matig)! ik vind rank1 zeker nie zo'n super act als iedereen doet geloven, toen een remix van ligaya door rank1 werd bekend gemaakt was iedereen in music discussion echt helemaal blij etc. en dachten allemaal dat er een soort meesterlijk uit zou komen, ik snap die instelling niet!! |
ze hebben nog "black-snow" en natuurlijk de remix van "superstring" verder draaide Piet Bervoets afgelopen zaterdag op de FFWD parade nog hun remix van Ligaya en dat was echt onwijs kippenvel, beter nog als het origineel (en écht meersterlijk ;) ) dus een beetje blij zijn van te voren als je hoort dat Rank1 gaat remixen mag wel vind ik ;) Ook hun album is erg divers en uitstekend en ik kijk dan ook erg uit naar hun remix van "Solstice" :) :D :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|