return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Tiësto remixed "Burning Love"

Ding Chavez
Iemand het vandaag ook in de spits gelezen???
Er is aan Tiësto gevraagd om de Elvis song "Burning Love" te gaan remixen. Voglens mij stond er in het stukje ook dat ie voor het eind van het jaar uitkomt, dus dat betekent dat ie het ook echt gaat doen.

Is dit na het succes van de remix van " A little less conversation" niet een beetje geldmakerij? Zo van hey dat elvis remixen loopt best goed, laten we er nog een doen. En dan voornamelijk door de familie van Elvis want die zullen wel het grootste percentage krijgen...

GreetZ, DC
Optimus
ja, ik vind van wel.
-TAIS-
Stond ook al in die andere thread over Tiësto, maar idd, volgens mij denkt ie wel gauw ff mee te profiteren van de Elvis-hype... hij zal wel gedacht hebben: "wat Junkie XL kan, kan ik ook".
tijs08
quote:
Originally posted by Optimus
ja, ik vind van wel.

vind ik dus ook!

En ik moet zeggen dat ik de afgelopen remixen van Tiesto echt niet goed vind. Met uitzondering van Southern Sun dan natuurlijk :D
Maar die van Moby, Saint Etienne en Avalon.. bah!
Zonde want hij kan het zo goed.... Dan denk ik.. hij heb geen tijd voor Gouryella maar dus wel voor die andere crap en nu dus om een Elvis track remixen???

Laat hem zelf lekker nieuwe tracks maken, en met Armin, Ferry en natuurlijk Benno!!
junis
Het gaat de verkeerde kant op met tiesto...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland