|
|
| Biohazard |
Die remixen van moby rulen echt hard
Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai' |
|
|
| DjSuez |
de reden dat Tiesto Burning Love gaat rmxen, is dat hij is gevraagd. Er komt een cd uit met allemaal Elvis rmxes, waaronder ook JXL.
En Ik vind Tiesto zen rmxes echt wel vet...vooral Southern Sun:eyes: |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Die remixen van moby rulen echt hard
Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai' |
Duidelijk /me *klapt*
En tijs dat had ik niet van je verwacht!! :D
Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp :eyespop: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Raymond
En tijs dat had ik niet van je verwacht!! :D
Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp :eyespop: |
haha jaja zal ik doen! 5 september is dat he.. met jouw held ;) :D
maar wat dan? kvind trouwens Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto NON Vocal Remix) wel er goed.. en hou juist helemaal niet van die cheesy gielen !
en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst) |
Hoorde net op de radio, dat Elvis de best betaalde doden artiest is. Hij verdient nu nog 37.000.000 Euro'tjes per jaar. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|