return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!

WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vart köper man biljetter då ? Låter som nåt man ska gå på juh...

Kolla länken jag skickade med i förra meddelandet, ;) .
Men eftersom jag är en sån trevlig prick kan jag juh skriva att för dig som bor i Stockholm kan du handla antingen på Pitch på Gamla Brogatan, nära centralen.
Eller på Saturn Return, som du säkert vet var det ligger, :p .
mindshooter
Jag vill verkligen in på det där...absolut ingen som har lite kontaker att fixa in en 17 åring?
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag vill verkligen in på det där...absolut ingen som har lite kontaker att fixa in en 17 åring?

Förra gången var det "Villa MEdusa vakten" som stod där. Och om man insupit kunskaper från samhällsprogrammet Hannah så skulle jag föreslå att du presenterar dig för henne som gift och sedan fullständigt bjuder ut dig för henne. Om du nu är desperat på att komma in vill säga. :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy

Förra gången var det "Villa MEdusa vakten" som stod där. Och om man insupit kunskaper från samhällsprogrammet Hannah så skulle jag föreslå att du presenterar dig för henne som gift och sedan fullständigt bjuder ut dig för henne. Om du nu är desperat på att komma in vill säga. :)

Förstår inte riktigt vad du menar :p Att jag ska lura dom att jag e gift så att dom tror att jag är över 18 då eller?
Aendy
Nä... titeln på showen löd: "Min kompis raggar bara på killar som är upptagna" eller nåt... och hon var en av dem...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden