return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!

WhiteRussian
Rotor är det som arrangerar iaf, kolla deras hemsida, men så mycket info har nog inte dykt upp än. Det är juh i oktober han kanske kommer juh, :p

Lika hårda på leg som på alla andra stockholm klubbar/barer.
Dvs utan leg kommer man inte in. Skaffa falsk-legg!
Såg någon engelsk sida för nåt tag sedan där dem sålde falsk-leg..kanske är ett tips. Får man väl snacka engelska medans man går in bara... =). Eller säga att man har dubbelt medborgarskap, eller nåt...

Kan leta fram den igen om någon är intresserad...
Gaby
Ses där grabbar! Det här e ju värt en tripp till Dockan ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder :p

hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis?

"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay :)
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter

"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay :)

Dockan har alkorättigheter nu så tyvärr så e det nog rätt så kört utan falsk legg :(
Vizay
white: du e faktiskt inte den första som nämner den här engelska sidan...en polare snackade med mig om det för bara nån vecka sen faktiskt...man kan typ fixa som ett EU legg för ett ganska bra pris...sen säger man att man vart på språkresa eller att man har dubbelt medborgarskap eller nån annan bra å inte så genomskinlig vals...jag funderar faktiskt på detta...

hur som hellst mind så kommer jag försöka in i det sista så nog lär vi väl synas där iaf :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden