|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Endre
okej, men tydligen inte tillräckligt mycket för att sverige ska ta sig i nack skinnet och ordna lite egna trance evenemang. men det kanske är den här "Ravekommitionen" som stör i fitthåret..vad vet jag :D
|
Eller ungdomssektionen som RK kallas nu. Självklart är det därför. Trance musik är = droger å död för alla som fattar beslut om tillstånd att servera alkohol, spela musik osv.
Om man inte förstår att det är därför är man bara naiv. |
|
|
| mindshooter |
Vem ska gå förutom jag? Som iof inte kan göra mer än att försöka trots min ålder :p
har kollat vilken veckodag och det är en fredag....21.00 - 05.00 ganska bra kväll för mig. nån? |
|
|
| Aendy |
| Jag ska dit... och för en gångs skull kanske jag tom har någon att gå med. (BTW... snälla Vitryss, kalla mig inte naiv för att jag har en annan åsikt än dig.) |
|
|
| WhiteRussian |
Men det är juh därför Aendy, det förstår juh både du och jag.
Eller är det för att det finns för några som tycker om trance i Sverige? :eyes:
Nix, icke... klart att det är svårt när trance har sådan stämpel som det har av polisen... |
|
|
| Vizay |
hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder :p
hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|