return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Skandinaviskt forum?

WhiteRussian
Visst är det ganska dött här? Och när vi diskuterar saker är det ofta helt andra saker än trance...

Därför tycker jag att det svenska forumet borde bli ett skandinaviskt istället, plus Finland och Island. Då lär det definitivt hända mer saker här. Är juh redan en del norrmän här, och om man skriver på /svenska/danska/norska/engelska så fattar juh alla allt ändå...

Bara en tanke... ingen som håller med?
King of Clubs
Har varit på tal innan:

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2
verminator
det er ver ikke så altfor mange andre fra de andre landene i skandinavia bortsett fra meg som skriver/leser her inne (tror jeg hvertfall)

har hvertfall fått inntrykk av at jeg er blandt de veldig få, har vel enda til gode å se en post fra noen andre fra for eksempel norge her inne.

det hadde sikkert ikke gjort noe om det ble "europe - scandivia" istedenfor "europe - sweden", men jeg ser ikke helt vitsen heller.
det fungerer jo ganske fint nå og.

nå vet ikke jeg om hensikten med å gjøre det om til "scandinavia" er; å få flere personer fra andre land mere aktivt her inne eller hva, men det kan jo hende at det hjelper hvis det er målet.

å lese og forstå svensk for meg er ikke no problem i det hele tatt. selvfølgelig er det en del ord jeg kanskje ikke forstår sånn direkte, men jeg skjønner da hva som menes når jeg da leser resten av setningen, det er bare å tenke litt og prøve å forstå sammenhengen.
tror ikke det skal være et stort problem for svensker med å lese og forstå norsk heller. klarte helt fint å kommunisere med svensker på arvika festivalen (det var noen som hadde telt rett ved siden av oss, så vi drakk en god del sammen), så det skal jo i utgangspunktet fungere her og.

men uansett hva som skjer, så blir jeg her og fortsetter og lese poster og skrive nye når jeg føler for det:)
Aendy
quote:
Originally posted by verminator

det hadde sikkert ikke gjort noe om det ble "europe - scandivia" istedenfor "europe - sweden", men jeg ser ikke helt vitsen heller.
det fungerer jo ganske fint nå og.

Exaktemento!
reveal
vitsen med ett lokalt forum, förutom att prata den lokala scenen, är ju att språket är gemensamt, annars kan man diskutera i tex music discussion
när det väl händer nåt i tex norge så får vi veta det ändå, det är ju inte förbjudet för andra att posta här :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden