|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties??
|
|
|
| TimeportE |
okaay misschien wel erg vroeg maar nu zit alles nog goed in onze koppies dus kunnen we deze thread gebruiken als we echt aan de slag met de 2de addiction (want ik hoop HEEEL erg dat die der komt! :))
okay ede was misschien niet een fantastische plek maar de lokatie vond ik daarentegen wel erg geslaagd.. iemand nog meer van dit kroegen/cafe's/discotheek-achtige plekkies??..
hiero in nijmegen heb je een hele goede plek die volgens mij echt de moeite waard is.. het is in de 3 gezusters maar in de 3 heb je ook een trancekelder en das echt een hele goede plek voor zo'n klein feestje volgens mij..
verder iemand nog ideeën, opmerkingen etc etc.. brand maar los!! :) |
|
|
| franzelare |
denk dat enschede niet zoon goed plan is :)
en verder weet in niet zoveel richting het westen! ik denk dat we het ergans zo centraal mogelijk moeten doen ede was idd wel mooi gelegen maar err was geeen publiek! |
|
|
| raoel |
Voor de locatie heb ik geen sugesties.
Ik woon in de buurt van eindhoven en dat ligt dus niet centraal genoeg.
Voor het feest zelf:
- Vooral beter promoten, zowel op I-net als op de straat.
- Een website die zeker een maand van te voren klaar is, als het kan 2 maanden. Daar kun je de info op geven.
- Proberen te regelen dat het tot 6 uur door kan gaan ofzow.
- Misschien 1 echt grote nam in de line-up (maar das zeker geen must!!)
Bovendien denk ik dat de animo van TA members de volgende keer groter zal zijn na al die positieve reacties.
Ik ben er niet geweest, dus kan niks zeggen over het feest zelf, maar er zijn waarschijnlijk nog tal van dingen te noemen. |
|
|
| TimeportE |
ja je hebt zeker een aantal goede punten ook al ben ik het niet eens met die extra grote naam..
wat ik zelf nog had bedacht: volgende keer, zelfde dj's aanhouden of bijvullen of veranderen?.. Rv had (volgens mij :)) toch al aangegeven volgende keer te willen draaien.. uuuh welke dj's hebben we nog meer?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel Bovendien denk ik dat de animo van TA members de volgende keer groter zal zijn na al die positieve reacties.
|
Tsja, deze keer waren er ook genoeg positieve reacties voor de tijd, maar veel mensen kwamen aan met smoesjes.
En de datum was al EEUWEN van tevoren bekend... dus je kan die datum makkelijk vrijhouden!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|